Płatności Comfino we wszystkich salonach i na briju.pl

2024-09-06 | 08:57

Niespełna pół roku temu polskie firmy ogłosiły pierwszy krok partnerstwa: wprowadzenie płatności Comfino w sklepach stacjonarnych Briju. Od teraz współpraca w finansowaniu zakupów zostaje poszerzona o sklep internetowy www.briju.pl

Z dotychczasowych transakcji dokonanych poprzez Comfino w sklepach Briju wynika, że najchętniej kupowanym produktem na raty bądź poprzez płatność odroczoną są pierścionki zaręczynowe. W tej kategorii zakupu najczęściej - co naturalne - dokonują mężczyźni (ponad 80 proc.), płacąc średnio 2 500 złotych.

- Ogłaszanie nowych partnerstw zawsze cieszy. Ale poszerzanie tych istniejących cieszy podwójnie, bo pokazuje, że proponowane przez nas rozwiązanie po prostu się sprawdza! Ostatnie miesiące poświęciliśmy na przyjrzenie się, jak nasz model dopasowywania najbardziej optymalnej płatności działa w praktyce, co wybierają klienci kupujący biżuterię oraz przy jakich kategoriach produktowych najczęściej rozkładają swoją płatność w czasie. To nieocenione insighty, które wykorzystaliśmy wdrażając teraz naszą bramkę płatności w sektorze e-commerce

- wyjaśnia Paweł Szukalski z Grupy Comperia.pl, odpowiedzialny za wdrożenie Comfino w Briju.

Rozwiązanie działa następująco: na etapie płatności za zakup u jubilera, klient pytany jest (czy to przez konsultanta, czy przez zautomatyzowany system w internecie), jak chciałby zapłacić oraz czy jest zainteresowany ratami bądź płatnością odroczoną. Jeśli tak, Comfino dopasowuje taką formę płatności, która najmniej obciąży jego portfel oraz historię kredytową. Wśród opcji zapłaty Comfino dysponuje zarówno przelewami natychmiastowymi (w tym BLIK), jak również rozwiązaniami “kup teraz zapłać później” czy ratami 0 proc.

Miliardowy rynek w ciągu 4 lat

Według najnowszej, 14. edycji raportu KPMG “Rynek dóbr luksusowych w Polsce”, wartość sprzedaży luksusowej biżuterii i zegarków wyniosła 653 mln zł w 2023 roku. To wyraźne przekroczenie poziomu sprzedaży sprzed wybuchu pandemii. Przewiduje się, że do 2028 roku rynek ten osiągnie roczną wartość 1,1 mld zł. “W okresie ekonomicznej niepewności na czoło stawki w luksusowej rywalizacji wysuwają się przede wszystkim dobra takie jak biżuteria, która jest jednocześnie uznawana za rodzaj inwestycji” - zauważają autorzy raportu. Potwierdzają to tegoroczne, rekordowe wartości złota, jak również fakt, że w pierwszym półroczu polski NBP kupił najwięcej tego kruszcu na świecie!

- Według raportu opublikowanego przez Euromonitor, polski rynek jubilerski charakteryzuje się silnym naciskiem na integrację tradycyjnych metod sprzedaży z nowoczesnymi kanałami online, a jego dalszy wzrost jest prognozowany dzięki rosnącej popularności zakupów online oraz wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań, takich jak technologie rozszerzonej rzeczywistości (AR) czy zaawansowane systemy płatności. Cieszymy się, że jesteśmy na tym polu aktywnym graczem i wyznaczamy najnowocześniejsze standardy obsługi klienta. Elementem tego jest współpraca i holistczne wdrożenie fintechowego rozwiązania Comfino

- mówi Marta Walasińska z BRIJU1920 Limited.

Zaręczyny na raty?

Wg danych Comfino z raportu “Płatności ratalne i odroczone 2023/24”, płatności ratalne są najpopularniejsze właśnie w kategorii produktów “Zdrowie i uroda”, a średnia wartość zakupu przy tej metodzie wynosi niespełna 3,1 tys. zł.
Płatności typu “kup teraz, zapłać później” przeważają w przypadku tańszych produktów i kształtuje się na poziomie 204 zł. W przypadku płatności odroczonych, średnia wartość koszyka jest największa dla produktów z kategorii “Moda”.

Tagi: Briju E-commerce / Omnichanel
Oceń artykuł:

Źródło: Comfino

Zobacz także

Płatności Comfino we wszystkich salonach i na briju.pl

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.