Żabka Jush kontynuuje największą kampanię w swojej historii

2024-09-05 | 09:00

Po wprowadzeniu wspólnej platformy dla Jush i delio, któremu towarzyszyła największa kampania marketingowa w historii Żabki Jush, marka powraca z jej kontynuacją. Celem jesiennej komunikacji jest pokazanie, że przy pomocy aplikacji duże zakupy spożywcze są nie tylko wygodne, ale także szybkie i opłacalne. Kampania podkreśla, że dzięki aplikacji konsumenci mogą zrealizować wszystkie misje zakupowe i buduje też świadomość szerokiego asortymentu. Akcja „Duże zakupy robi się na Żabka Jush!” wystartowała z początkiem września.

W najnowszej kampanii podkreślana jest możliwość zrobienia dużych zakupów w aplikacji, co stanowi idealne rozwiązanie dla rodzin, a także osób ceniących sobie wygodę i nowoczesne rozwiązania. Tym samym Żabka Jush chce zrewolucjonizować sposób robienia zakupów przez konsumentów, którzy wolą spędzać czas inaczej niż w wielkopowierzchniowych sklepach.

Jesteśmy jednym z liderów ekspresowych  zakupów, a teraz chcemy pokazać konsumentom, że jesteśmy idealnym partnerem również przy większych zamówieniach. Pokazujemy, że za pomocą naszej usługi klienci mogą zamówić duże zakupy z dostawą jeszcze tego samego dnia, a nawet w godzinę, co jest naszym zdecydowanym wyróżnikiem na rynku mówi Magdalena Marzec, Head of Brand w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush.

Komunikacja podkreśla szeroki asortyment produktów, który w bieżącym roku urósł aż o 20%. Obecnie usługa Jush posiada jedną z największych ofert w kategorii q-commerce. Z kolei w supermarkecie delio w ciągu ostatnich kilku miesięcy wprowadzone zostało blisko 2 tysiące nowych produktów, dzięki czemu klienci mogą zaopatrzyć się we wszystko, czego potrzebują – tak jak w stacjonarnym sklepie. Aplikację ściągnęło już ponad 820 tys. użytkowników.
Oprócz produktów znanych producentów, w ofercie Żabki Jush znajdują się także artykuły lokalnych dostawców i marek, które bezpośrednio współpracują z aplikacją. Przykładami są cukiernia MUUS czy piekarnia Ferment, a także gospodarstwa rolne oferujące sezonowe produkty, na przykład szparagi.

Wspólna platforma dla Jush i delio, którą promowaliśmy w kampanii „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!”, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem użytkowników, co widzimy również w wynikach biznesowych. Jej stworzenie jest odpowiedzią na trend upraszczania sobie życia. I to jest nasz nadrzędny cel. Naszym klientom chcemy dostarczać jak najlepsze doświadczenia zakupowe dodaje Magdalena Marzec.

Marka ma zamiar także odczarować mit dotyczący niższej jakości produktów w sklepach online, zwłaszcza warzyw, owoców i mięs. Produkty z tych kategorii dostępne w Żabce Jush pochodzą od dostawców, którzy przed rozpoczęciem współpracy przechodzą kilkuetapowy proces weryfikacji. W sezonie letnim i jesiennym firma nawiązuje współpracę bezpośrednio z producentami, np. Panem Czarkiem z okolic Lublina, odpowiedzialnym za szparagi, które okazały się hitem sprzedażowym. Bezpośrednia współpraca z rolnikami pozwala Żabce Jush na zaoferowanie klientom produktów najwyższej jakości. Poza sezonem jej dostawcami są między innymi certyfikowane firmy.
Duże rabaty na duże zakupy

Kampanii towarzyszy także akcja promocyjna skierowana do klientów. W jej ramach, we wrześniu i październiku, zostanie wybranych po 5 produktów w obniżonych cenach, niezbędnych w każdym domu, które pojawią się na nośnikach OOH i w całej komunikacji. Rabaty będą sięgać nawet 50%, a zostaną nimi objęte między innymi masło, olej Kujawski czy lody Ben & Jerry’s. To nie wszystko - oprócz topowych przecen pojawi się mnóstwo dodatkowych promocji i ofert wielosztuk, znanych ze stacjonarnych sklepów Żabka. Nowością w aplikacji są także spersonalizowane kupony rabatowe, które jeszcze lepiej odpowiadają na potrzeby oraz zachowania zakupowe klientów.

Szeroka kampania w Warszawie, Krakowie i internecie

Marka będzie widoczna na ulicach Warszawy i Krakowa dzięki billboardom oraz reklamom na przystankach, miejskich rowerach i autobusach. Kampania będzie również obecna online, na portalach społecznościowych i stronach internetowych. Energetyczne spoty radiowe przyciągną uwagę słuchaczy, a popularni influencerzy podzielą się swoimi doświadczeniami z zakupów na Żabka Jush.  

Już wkrótce na horyzoncie pojawi się także wyjątkowa aktywacja skierowana specjalnie do konsumentów. Dlatego teraz, bardziej niż kiedykolwiek, Żabka Jush zachęca do bacznego śledzenia jej w mediach społecznościowych. 
 

Tagi: Kampanie marketingowe Żabka Jush
Oceń artykuł:

Źródło: Żabka

Zobacz także

Żabka Jush kontynuuje największą kampanię w swojej historii

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.