Platforma handlowa Kaufland Marketplace już on-line

2024-08-08 | 08:00

Od 7 sierpnia każdy, kto wejdzie na stronę internetową Kaufland.pl lub otworzy aplikację Kaufland w smartfonie, będzie miał dostęp zarówno do oferty stacjonarnych sklepów sieci, jak również do ponad dwóch milionów artykułów na platformie Kaufland Marketplace. 

Zostały one pogrupowane w ponad 6400 kategoriach, takich jak np. dom, elektronika, ogród, majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, sport, moda, niemowlę i dziecko. Wszystkie artykuły można kupić on-line w dowolnym momencie, a następnie zamówić wygodną dostawę do domu. Asortyment dostępny na platformie będzie w najbliższym czasie rozwijany.

– Dzisiejszy dzień zapisze się w historii Kauflandu w Polsce w wyjątkowy sposób. Do tej pory nasza sieć bazowała na handlu stacjonarnym, opartym na bezpośrednim kontakcie z kupującym. Dzięki debiutowi w przestrzeni e-commerce od dziś marka Kaufland oferuje swoim klientom nie tylko wszystko, czego potrzebują w trakcie swoich codziennych zakupów w stacjonarnych placówkach, ale również o wiele więcej na platformie on-line. Wybór już dziś jest bardzo duży, a oferta będzie jeszcze wzbogacana w nadchodzących miesiącach. Naszą ambicją jest zyskanie pozycji jednej z najpopularniejszych platform e-commerce w kraju, w czym pomoże rozpoznawalność i wartości naszej markimówi Michał Łagunionek, Prezes Zarządu Kaufland Polska.

Kaufland.pl działa w oparciu o model marketplace. Platforma współpracuje z zewnętrznymi sprzedawcami, którzy oferują swoje produkty w internetowym serwisie we własnym imieniu. Oprócz ceny i szczegółowego opisu oferty klienci znajdą na stronie również przejrzyste informacje o danym sprzedawcy. Kupujący mogą korzystać z wielu metod płatności takich jak BLIK, zakup na fakturę VAT oraz na raty, przelew bankowy on-line i zapłata kartą płatniczą. Artykuły kupione za pośrednictwem platformy klienci otrzymują następnie bezpośrednio od sprzedawcy. W razie jakichkolwiek pytań ze strony kupujących dotyczących przedmiotu lub zamówienia wsparcie zapewnia obsługa klienta Kaufland za pośrednictwem infolinii lub formularza kontaktowego.

Program lojalnościowy Kaufland Card będzie także łącznikiem między sprzedażą stacjonarną a platformą marketplace. Już teraz zarejestrowani użytkownicy Kaufland Card mogą zbierać punkty lojalnościowe na stronie platformy Kaufland i wymieniać je zarówno podczas zakupów on-line, jak i w trakcie wizyty w tradycyjnych sklepach. To jeszcze nie wszystko, ponieważ w aplikacji Kaufland znaleźć można również kupony do wykorzystania na platformie marketplace.

Kaufland Global Marketplace stymulatorem wzrostu dla polskich detalistów

Dzięki Kaufland Marketplace krajowi sprzedawcy mogą prezentować swoją ofertę za pośrednictwem platformy w Polsce, a także równocześnie w innych krajach: w Niemczech, Czechach, na Słowacji, a wkrótce również w Austrii. Obecnie już ponad 1100 polskich detalistów sprzedaje swoje produkty dzięki platformie w tych krajach. Korzystają oni z kompleksowego rozwiązania Kaufland Global Marketplace, które zapewnia wiele dodatkowych usług, jak np. wielokanałowe rozwiązania marketingowe dla ofert wystawianych on-line, przetwarzanie płatności w lokalnej walucie oraz bezpłatne tłumaczenie informacji o produktach.

Z okazji uruchomienia polskiego marketplace’u Kaufland oferuje sprzedawcom internetowym specjalną ofertę na start. Przez trzy miesiące nie będzie pobierana opłata abonamentowa za korzystanie z serwisu. Dodatkowo w ciągu pierwszych trzech miesięcy od uruchomienia platformy Kaufland Marketplace w Polsce sprzedawcy będą mogli sprzedawać swoje produkty bez prowizji.

W Niemczech Kaufland Marketplace jest jedną z największych platform e-commerce, która może poszczycić się 32 milionami odwiedzających miesięcznie i ponad 45 milionami produktów pogrupowanych w 6400 kategoriach. W ubiegłym roku platforma została również z sukcesem uruchomiona w Czechach i na Słowacji. Niedługo po debiucie w Polsce 4 września Kaufland Marketplace rozpocznie działalność również w Austrii.

Tagi: E-commerce / Omnichanel Kaufland
Oceń artykuł:

Źródło: Kaufland

Platforma handlowa Kaufland Marketplace już on-line

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.