– Pod kątem inwestycji w naszych supermarketach, już ubiegły rok był rekordowy, a w tym także nie zwalniamy tempa – deklaruje Bartosz Pietruszka, Dyrektor operacyjny i Członek Zarządu. – Poza otwarciami nowych obiektów, przeprowadzamy systematycznie kolejne kompleksowe modernizacje już funkcjonujących sklepów. Jesteśmy przekonani, że powyższe inwestycje w najnowszy koncept POLOmarketu zwiększają komfort codziennych zakupów naszych klientów oraz poprawiają warunki pracy załóg sklepów – dodaje Bartosz Pietruszka.
Sieć tradycyjnie mocno stawia na sprzedaż produktów świeżych: warzyw i owoców, mięsa i wędlin, pieczywa oraz nabiału. Klienci w nowych obiektach znajdą bardzo szeroką gamę produktów fresh w atrakcyjnie zaaranżowanych strefach. Klientów ucieszy możliwość m.in. zakupu wędlin na ciepło dostępnych przy świetnie zaopatrzonych ladach mięsno-wędliniarskich, czy też świeżych pakowanych produktów: mięs, wędlin oraz ciast. Komfort zakupów podniosą przestronne aleje zakupowe, kasy samoobsługowe, przestronne parkingi oraz udogodnienia dla matek z dziećmi i osób niepełnoprawnych.
Supermarkety spełniają także najwyższe standardy w zakresie polityki ESG sieci POLOmarket. Dzięki fotowoltaice, nowoczesnym układom oświetlenia, wentylacji oraz chłodnictwa z odzyskiem ciepła, zapotrzebowanie energetyczne każdego z obiektów zostało istotnie ograniczone, co przekłada się z kolei na redukcję śladu węglowego.
Otwarcia sklepów odbyły się w środę 11 września (Zabrze) oraz piątek 13 września (Dąbrowa/Banino). W dniu otwarć na klientów czekały słodkie upominki, degustacje, konkursy z nagrodami. Ponadto sieć przygotowała z tej okazji atrakcyjne oferty promocyjne, z których klienci będą mogli korzystać również w kolejnych dniach.
Otwarcia są kolejnymi inwestycjami przeprowadzonymi przez POLOmarket w ostatnim czasie. Sieć równolegle realizuje inne projekty, otwierając nowe oraz modernizując już funkcjonujące sklepy, poszukując w dalszym ciągu także nowych lokalizacji.