OCHNIK, znany z wysokiej jakości okryć wierzchnich i skórzanej galanterii, od lat systematycznie umacnia swoją pozycję na krajowym rynku. Polska marka poważnie myśli także o obecności za granicą. Po Niemczech i Ukrainie przyszła kolej na Słowację.
Sklep w Trenczynie ma powierzchnię 328 mkw. i zgodnie z realizowaną w ostatnim czasie strategią marki jest tzw. dwusalonem, co oznacza, że posiada dwa wejścia – jedno prowadzące do strefy z odzieżą, a drugie do działu galanteryjno-walizkowego. Słowaccy klienci znajdą w nim kompleksową ofertę kurtek, płaszczy, odzieży, torebek, teczek, portfeli, butów oraz walizek i akcesoriów podróżnych. Nowoczesna aranżacja przestrzeni handlowej, w której dominują naturalne materiały i modułowe meble, zapewnia efektowną ekspozycję kolekcji i komfortowe zakupy.
– Bardzo się cieszymy, że nasza bogata oferta trafi także do klientów na Słowacji. Trenczyn to miasto o dużym potencjale, a galeria Laugaricio, jako jeden z kluczowych punktów handlowych w regionie, idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju – mówi Szymon Łukasik, International Expansion Manager w OCHNIK S.A.
OCHNIK już planuje następne inwestycje i jeszcze w tym roku otworzy sklep w galerii handlowej Centro w Nitrze. – Obecnie prowadzimy rozmowy w sprawie wynajmu kolejnych lokali na Słowacji, co pozwoli nam wzmocnić naszą obecność na rynku – dodaje Szymon Łukasik. Niebawem na Słowacji marka uruchomi także sprzedaż internetową.
OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium. OCHNIK posiada obecnie sieć ponad 120 salonów w Polsce, Niemczech i Ukrainie. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw..