OCHNIK otworzył pierwszy salon na Słowacji

2024-09-17 | 08:00

13 września OCHNIK, polska marka odzieżowo-galanteryjna, świętująca w tym roku swoje 35-lecie, otworzyła pierwszy salon na Słowacji. Nowy sklep, zlokalizowany w galerii handlowej Laugaricio w Trenczynie, stanowi kolejny etap zagranicznej ekspansji marki.

OCHNIK, znany z wysokiej jakości okryć wierzchnich i skórzanej galanterii, od lat systematycznie umacnia swoją pozycję na krajowym rynku. Polska marka poważnie myśli także o obecności za granicą. Po Niemczech i Ukrainie przyszła kolej na Słowację.

Nowoczesny koncept, wysoka jakość 

Sklep w Trenczynie ma powierzchnię 328 mkw. i zgodnie z realizowaną w ostatnim czasie strategią marki jest tzw. dwusalonem, co oznacza, że posiada dwa wejścia – jedno prowadzące do strefy z odzieżą, a drugie do działu galanteryjno-walizkowego. Słowaccy klienci znajdą w nim kompleksową ofertę kurtek, płaszczy, odzieży, torebek, teczek, portfeli, butów oraz walizek i akcesoriów podróżnych. Nowoczesna aranżacja przestrzeni handlowej, w której dominują naturalne materiały i modułowe meble, zapewnia efektowną ekspozycję kolekcji i komfortowe zakupy.

– Bardzo się cieszymy, że nasza bogata oferta trafi także do klientów na Słowacji. Trenczyn to miasto o dużym potencjale, a galeria Laugaricio, jako jeden z kluczowych punktów handlowych w regionie, idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju mówi Szymon Łukasik, International Expansion Manager w OCHNIK S.A.

OCHNIK już planuje następne inwestycje i jeszcze w tym roku otworzy sklep w galerii handlowej Centro w Nitrze. – Obecnie prowadzimy rozmowy w sprawie wynajmu kolejnych lokali na Słowacji, co pozwoli nam wzmocnić naszą obecność na rynku – dodaje Szymon Łukasik. Niebawem na Słowacji marka uruchomi także sprzedaż internetową. 

OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium. OCHNIK posiada obecnie sieć ponad 120 salonów w Polsce, Niemczech i Ukrainie. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw..

Tagi: OCHNIK SA Szymon Łukasik
Oceń artykuł:

Źródło: Ochnik

Zobacz także

OCHNIK otworzył pierwszy salon na Słowacji

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.