Czytaj Magazyn Galerie Handlowe Online – wrzesień-listopad 2024

2024-09-10 | 11:45

Na łamach wrześniowego wydania przyglądamy się przemianom zachodzącym w przestrzeniach handlowych, gdzie centra handlowe stają przed wyzwaniem dostosowania się do nowych trendów i oczekiwań klientów. W tym kontekście niezwykle ważną rolę odgrywają przebudowy obiektów, nie bez znaczenia pozostają również jak również nowoczesne technologie, a w parze z transformacją centrów handlowych idzie także ewolucja strategii marketingowych i działań komunikacyjnych, które są coraz precyzyjniej dostosowywane do zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów.


 

Kluczowe są dobrze przemyślane i ekonomiczne rozwiązania

OPEN architektura to zespół architektów działających na polu projektowania architektury, urbanistyki oraz wnętrz. O ewolucji i przeobrażeniach obiektów handlowych rozmawiamy z Marcinem Dzienisikiem oraz Danielem Mermerem – właścicielami Biura Projektowego OPEN architektura, którzy dostrzegając zmieniające się na trendy rynkowe w obszarach takich jak elektro mobilność, energooszczędność czy rozwój AI uważają, że sektor nieruchomości handlowych swoje złote lata może mieć jeszcze przed sobą. czytaj więcej

SMART SHOPPING: Jak modernizacje i unowocześnienia obiektów handlowych wpływają na doświadczenia zakupowe konsumentów?

Przebudowy stref gastronomicznych, atrakcyjne place zabaw, strefy cooworkingowe i relaksacyjne, a także nowoczesne technologie, innowacyjne rozwiązania oraz modernizacje infrastrukturalne odgrywają dziś kluczową rolę w transformacji przestrzeni handlowych, czyniąc zakupy bardziej wygodnymi, interaktywnymi i przyjaznymi środowisku. Ewoluują również strategie marketingowe i działania komunikacyjne, które coraz precyzyjnie dostosowywane są do zmieniających się oczekiwań klientów. Zaproszeni Eksperci postarają się opowiedzieć na pytanie, w jaki sposób przemyślane inwestycje i działania marketingowe zmieniają oblicze centrów handlowych, zwiększając ich funkcjonalność i atrakcyjność dla Klientów. czytaj więcej

Szybko reagujemy na potrzeby przedsiębiorców

ILUO jest producentem oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw, który od ponad dekady rozwija ILUO Biznes, oprogramowanie będące flagowym produktem przedsiębiorstwa. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Paweł Urbaniak, Wiceprezes w firmie ILUO – w najbliższym czasie przewidujemy dalszy rozwój integracji ILUO Biznes z takimi systemami jak CRM, rozbudowane systemy analityczne oparte o mechanizmy AI i inne. Staramy się być otwarci na nowe trendy rynkowe. czytaj więcej

Stacje ładowania pojazdów elektrycznych – jak spełnić wymogi prawne i oczekiwania klientów?

Styczeń 2025 r. tuż za pasem, a od tego czasu budynki niemieszkalne z przylegającymi parkingami na ponad 20 miejsc postojowych będą musiały dysponować infrastrukturą do ładowania samochodów elektrycznych. Obowiązek ten obejmie także Galerie Handlowe, które będą musiały być wyposażone w co najmniej jeden punkt ładowania na 5 miejsc wraz z infrastrukturą umożliwiającą rozbudowę o kolejne punkty. czytaj więcej


W numerze ponadto:

SINGU – jeszcze większa efektywność w zarządzaniu nieruchomościami handlowymi

Galerie handlowe od lat stanowią istotny element krajobrazu miejskiego, przyciągając codziennie tysiące odwiedzających. Od kilkunastu lat funkcjonują w Polsce również parki handlowe, których rozwój w ostatnim czasie niezwykle przyspieszył. W dobie dynamicznego rozwoju technologii, zarządzanie obydwoma formatami obiektów staje się coraz bardziej zaawansowane, a innowacyjne rozwiązania technologiczne odgrywają kluczową rolę w optymalizacji procesów operacyjnych, zwiększeniu efektywności zarządzania, poprawie komfortu klientów czy wreszcie osiągnięciu spójności w kontekście dyrektyw unijnych dotyczących ESG. czytaj więcej


Łącząc pokolenia w przestrzeni sprzedaży

„Klucz do sukcesu tkwi w zrozumieniu zachowań konsumentów” – rozmowa z Practice Centric Design & Insight Managerem Omnisense Katarzyną Skoczek-Colombo. czytaj więcej


Dyfuzor zapachów S800 NEW

Z przyjemnością prezentujemy Państwu nasz najnowszy dyfuzor do rozpylania zapachów w przestrzeniach handlowych i usługowych. To nowoczesny dyfuzor przeznaczony do kubatury około 500-800 m3 czyli około 220 -250 mkw. czytaj więcej


Nowy plac zabaw w Galerii Słonecznej

W maju br. w Galerii Słonecznej w Radomiu otworzono nowy, zewnętrzny plac zabaw o powierzchni 500 mkw. Jest to efekt ostatnich inwestycji podjętych przez właściciela i inwestora tego centrum handlowego – firmę REICO IS ČS. Estetyczna i funkcjonalna przestrzeń dla dzieci została zaprojektowana z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. czytaj więcej


INOPLEX – nowoczesne meble do galerii handlowych i przestrzeni miejskich

W dynamicznie zmieniającym się świecie, przestrzeń publiczna i komercyjna wymaga innowacyjnych rozwiązań, które łączą estetykę z funkcjonalnością. Firma INOPLEX, specjalizująca się w produkcji małej architektury miejskiej oraz mebli do wyposażenia galerii handlowych, doskonale odnajduje się w tym wyzwaniu. Dzięki szerokiej ofercie gotowych projektów oraz możliwości tworzenia mebli na zamówienie, INOPLEX staje się niezastąpionym partnerem dla inwestorów i projektantów przestrzeni publicznych. czytaj więcej


Bilansowanie 1:1 energii elektrycznej

W dobie dynamicznie rosnącego zapotrzebowania na energię oraz konieczności walki ze zmianami klimatycznymi, odnawialne źródła energii (OZE) stają się kluczowym elementem zrównoważonego rozwoju. Jednym z innowacyjnych rozwiązań wspierających efektywne wykorzystanie energii z OZE jest bilansowanie 1:1 wytwarzanej energii z jej zużyciem. czytaj więcej


Na jakie aspekty logistyczne zwracają uwagę konsumenci podczas zakupów e-commerce?

W dynamicznym środowisku e-commerce jednym z kluczowych czynników decydujących o wyborze konkretnego e-sklepu jest sprawna obsługa logistyczna. Dla konsumentów, którzy oczekują coraz wyższego standardu usług, kwestie związane z realizacją zamówień nie są już tylko dodatkiem, lecz stały się jednym z głównych elementów doświadczenia zakupowego. Ale jakie dokładnie aspekty obsługi zamówień mają największy wpływ na decyzje zakupowe klientów? czytaj więcej


Optymalizacja zarządzania magazynem dzięki zaawansowanemu WMS

W obliczu dynamicznych zmian w branży detalicznej, efektywne zarządzanie magazynem stało się kluczowe dla wielu firm. Rosnące oczekiwania klientów, konieczność redukcji kosztów operacyjnych oraz wzmożona konkurencja wymuszają optymalizację procesów magazynowych. W tym kontekście zaawansowane systemy zarządzania magazynem (WMS) zyskują na znaczeniu, oferując przedsiębiorstwom narzędzia do poprawy efektywności i wydajności operacyjnej. czytaj więcej


TRILUX otwiera swoją pierwszą fabrykę w Polsce: jeszcze bliżej do doskonale oświetlonych sklepów

TRILUX to globalny ekspert oświetleniowy specjalizujący się w ekologicznych i zaawansowanych technologicznie rozwiązaniach B2B. Firma pomaga obniżyć koszty zużycia energii oraz zwiększyć obroty projektując i instalując oświetlenie dostosowane do potrzeb galerii handlowych, sieci handlowych oraz sklepów detalicznych. Już we wrześniu br. w Świdniku pod Lublinem otworzy swoją pierwszą w Polsce fabrykę, która nie tylko pozwoli firmie być bliżej klientów z Polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej, ale też zabezpieczyć łańcuchy dostaw i reagować szybciej na dynamiczne potrzeby lokalnego rynku. czytaj więcej


Rozwój Retail Parków – nowe trendy i dedykowane rozwiązania dla parków handlowych

Retail Parki, czyli kompleksy handlowe złożone z kilku do kilkunastu sklepów, zyskały na popularności zarówno w Polsce, jak i na świecie. Ten format handlowy, często zlokalizowany na obrzeżach miast, przyciąga klientów, którzy cenią sobie wygodę zakupów i szeroką ofertę handlową dostępną w jednym miejscu. W obliczu zmian w sektorze handlu detalicznego retail parki stały się kluczowym elementem strategii wielu sieci handlowych. czytaj więcej

Tagi: centra handlowe Magazyn Galerie Handlowe retail
Oceń artykuł:

Fot: Redakcja Źródło: Redakcja

Zobacz także

Czytaj Magazyn Galerie Handlowe Online – wrzesień-listopad 2024

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.