Do końca roku sieć sprzedaży Wyjątkowego Prezentu ma zwiększyć się z ponad 30 do 50 punktów handlowych. Nowe wyspy handlowe pojawią się m.in. w Białymstoku, Bielsku-Białej, Gliwicach, Kielcach, Lublinie, Olsztynie, Rzeszowie. We wspominanych miastach zostaną zaprezentowane premierowe, nowoczesne wyspy handlowe, nad którymi firma pracowała przez kilka ostatnich miesięcy. Większość otwarć planowana jest na maj oraz wrzesień. W drugiej połowie sierpnia firma otworzy również pierwszy sklep stacjonarny w warszawskim centrum handlowym. Motywem przewodnim jego aranżacji będą: technologia oraz innowacja.
Intensywna ekspansja oraz rozwój sieci sprzedaży o nowe miasta mają na celu dalsze umacnianie pozycji Wyjątkowego Prezentu jako lidera na rynku prezentów w formie przeżyć oraz budowanie silnej marki konsumenckiej. Ambitne plany firmy są też związane z jej misją, polegającą na zmianie kultury wręczania prezentów w Polsce i upowszechnianiu upominków w formie ciekawych, inspirujących doświadczeń, zapewniających niezapomniane wspomnienia.
– Coraz więcej Polaków ma styczność z kartami podarunkowymi. Zgodnie z wynikami naszego najnowszego badania zrealizowanego z firmą PBS, co drugi Polak (51 proc.) słyszał o możliwości podarowania prezentu w formie vouchera na różne atrakcje, co w porównaniu do analogicznego badania z 2014 roku oznacza wzrost aż o 13 proc.! Co więcej, 48 proc. z nas podarowałoby taki voucher komuś bliskiemu, a dokładnie 50 proc. osób chciałoby otrzymać tego typu upominek. Pokazuje to, jak duży potencjał ma rynek kart podarunkowych, a my chcemy ten potencjał wykorzystać – dodaje Jakub Matuszewski z firmy Wyjątkowy Prezent.