Wyjątkowy Prezent, największa w Polsce firma oferująca upominki w formie przeżyć, nie zwalnia tempa i kontynuuje ekspansję na kolejne miasta oraz planuje dwukrotnie większy rozwój sieci sprzedaży w porównaniu do roku 2016. Firma zakłada rozrost do 50 punktów handlowych do końca roku oraz otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego.
W ubiegłym roku Wyjątkowy Prezent otworzył w sumie 10 nowych punktów handlowych, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku oraz Łodzi, dzięki czemu umocnił swoją pozycję w największych miastach w Polsce. Poza standardowymi wyspami handlowymi, firma wprowadziła też w wybranych galeriach nowoczesne, mobilne punkty sprzedaży. Strategia rozwoju na rok 2017 zakłada ekspansję również na mniejsze miasta, tak aby dotrzeć do jeszcze większej i bardziej zróżnicowanej grupy odbiorców.
Z całą pewnością będzie to przełomowy rok z punktu widzenia rozwoju naszej marki. Nie tylko obchodzimy 10. rocznicę naszej działalności, ale planujemy też najwięcej otwarć punktów sprzedaży w historii naszej organizacji
– mówi Jakub Matuszewski, dyrektor zarządzający w firmie Wyjątkowy Prezent.