100. klub sieci Zdrofit

2024-07-31 | 20:06

W lipcu sieć Zdrofit, czerpiąc z prawie 20-letniego doświadczenia w zachęcaniu i motywowaniu do zdrowego i aktywnego stylu życia, otworzyła setny klub na warszawskim Żoliborzu.

Setny klub zlokalizowany jest przy al. Wojska Polskiego 41 – to kameralny obiekt, zaprojektowany i wyposażony zgodnie ze standardami obranymi przez sieć oraz w pełni odpowiadający potrzebom trenujących bez względu na ich wcześniejsze doświadczenia treningowe.

- Kluby Zdrofit są obecne w Polsce od blisko dwóch dekad. W tym czasie rynek fitness poważnie ewoluował. Zmieniły się nie tylko kluby – ich wyposażenie, oferta czy komfort treningów, ale także trenujący – ich oczekiwania i motywacje do aktywności fizycznejmówi Tomasz Groń, dyrektor zarządzający sieciami klubów fitness w Benefit Systems. - Zdrofit także się zmieniał – otwieraliśmy nowe kluby i modernizowaliśmy otwarte wcześniej, wyposażaliśmy je w wysokiej klasy sprzęt, wdrażaliśmy autorskie rozwiązania… Jedno pozostało niezmienne – od początku, jak sama nazwa wskazuje, stawiamy „zdro” przed „fit”, zapewniamy profesjonalną przestrzeń do aktywności fizycznej oraz edukujemy na temat jej niezaprzeczalnego wpływu na  zdrowie psychofizycznedodaje.

Prawie 20 lat temu w Warszawie

Historia Zdrofitu zaczęła się w 2005 roku na warszawskim osiedlu Gocław. Pierwszy klub zajmował powierzchnię 300 mkw. Przez kolejne lata sieć rozwijała się, co zbiegło się z intensywnym rozwojem Benefit Systems – dostawcy świadczeń pozapłacowych wspierających wellbeing pracowników, w tym karty MultiSport. Wraz z rozwojem programu MultiSport, Benefit Systems zintensyfikował działania zwiększające zaangażowanie w polski rynek fitness. Inwestycje spółki w kluby fitness mają na celu budowanie stabilnej i atrakcyjnej infrastruktury dla stale rosnącej liczby użytkowników kart sportowych oraz klientów indywidualnych. W 2013 roku operator kart MultiSport kupił 15 proc. udziałów w spółce Zdrofit. Trzy lata później stał się właścicielem pakietu większościowego (55 proc.), a w 2018 roku nabył pozostałe udziały i stał się jedynym właścicielem sieci.

W 2018 roku zrealizowano przełomową dla sieci kampanię „Postaw ZDRO przed FIT”. Jej celem było uświadomienie Polakom, że w parze z atrakcyjnym wyglądem powinna iść świadomość, jak w odpowiedzialny sposób dbać o siebie. Po raz pierwszy na polskim rynku fitness sprzeciwiono się schematowi, zgodnie z którym aktywność fizyczna to krew, pot i łzy. Jednocześnie zaproponowano nowe spojrzenie na trening – w klubach Zdrofit wszyscy są tak samo ważni i bez względu na swój wiek, sylwetkę czy wcześniejsze doświadczenia treningowe znajdą aktywność odpowiadającą swoim potrzebom i możliwościom.
Dostępność, kompleksowa oferta i nowe technologie

- Niezmiennie od wielu lat Zdrofit realizuje swoją misję zapewniając miejsca i narzędzia do satysfakcjonującej aktywności fizycznej. Obserwujemy i analizujemy światowy i polski rynek fitness przy jednoczesnym podążaniu za potrzebami i oczekiwaniami naszych klientów. Rozwijając sieć obecnie skupiamy się przede wszystkim na trzech aspektach: dostępności klubów, kompleksowej ofercie oraz wsparciu trenujących przy użyciu nowych technologiiwyjaśnia Tomasz Groń.  
 
Obecnie sieć Zdrofit jest liderem na polskim rynku fitness. Liczy sto klubów zlokalizowanych w 20 miastach. Najwięcej obiektów – 67 znajduje się w Warszawie i sąsiadujących z nią miejscowościach. Poza tym z oferty Zdrofitu można skorzystać także m.in. w Trójmieście, Szczecinie, Koszalinie, Toruniu i Kielcach. Łączna powierzchnia wszystkich klubów przekracza 113 tys. mkw., co oznacza, że średnia powierzchnia obiektu to ponad tysiąc mkw.

Przestrzeń wszystkich nowych oraz remontowanych klubów  projektowana jest zgodnie z przyjętymi standardami. Główną część stanowią, wyposażone w sprzęt czołowych producentów, modułowe strefy treningowe, m.in. funkcjonalna, wolnych ciężarów, maszyn, cardio, fitnessu, stretchingu czy rowerowa. Osoby preferujące zajęcia grupowe mają do wyboru ok. 120 formatów treningowych. Mogą w towarzystwie odbyć m.in. trening wzmacniający, wytrzymałościowy, metaboliczny, Les Mills czy taneczny. Dużą popularnością cieszą się zajęcia z kategorii Body&Mind, czyli łączące pracę nad ciałem ze świadomym ruchem i oddechem, co ma udowodniony wpływ na uspokajanie emocji. Nieodłącznym elementem klubów Zdrofit stają się strefy relaksu, w których można zregenerować się po ćwiczeniach.

- Dużą wartością, jak wynika z badań przeprowadzanych wśród klientów naszej sieci, jest profesjonale wsparcie przy rozpoczęciu treningów oraz działania motywujące. Od początku tego roku osoby zaczynające treningi w klubach mogą skorzystać z pakietu onboardingowego ZaczyNAJ. W jego ramach, przy współpracy z trenerem, zapoznają się ofertą klubu, analizują swoje możliwości i potrzeby oraz planują działania na najbliższy czas dodaje Tomasz Groń.

Narzędziem pełniącym funkcję organizacyjną, edukacyjną i motywacyjną jest aplikacja Zdrowappka. Nowością jest konfigurator planów treningowych. Każda osoba ćwicząca w Zdroficie, może wygenerować indywidualny plan treningowy uwzględniający m.in. rodzaj treningu, jego intensywność i częstotliwość. Liczne funkcje umożliwiają także zarządzanie harmonogramem treningów i planowanie spotkań z trenerem oraz motywują do regularnych wizyt w obiektach. Dodatkowo odpowiadają na coraz powszechniejszą potrzebę elastycznych form treningu. Brak możliwości odwiedzenia klubu fitness nie musi oznaczać rezygnacji z aktywności. Treningi dostępne w aplikacji można wykonywać także w domu czy na zewnątrz.

Realny wpływ na społeczeństwo i branżę

Działalność edukacyjna sieci Zdrofit jest kolejnym elementem potwierdzającym jej kompleksowe podejście do promowania aktywnego stylu życia i jego wpływu na zdrowie psychofizyczne wykraczające poza prowadzenie klubów fitness.

- W czerwcu podpisaliśmy list intencyjny z Akademią Wychowania Fizycznego w Warszawie. W ramach współpracy planujemy m.in. inicjowanie badań naukowych dotyczących wpływu aktywności fizycznej na zdrowie, organizację kampanii edukacyjnych mających na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa, przegląd i aktualizację kształcenia w zgodzie z najnowszymi trendami i badaniami oraz programy stażowe dla studentów z możliwością praktyk i zatrudnieniamówi Tomasz Groń.

Sieć prowadzi także własną placówkę szkoleniową Akademię Zdrofit. W jej ramach profesjonalna i doświadczona kadra przekazuje wiedzę przyszłym trenerom personalnym i instruktorom fitness. Osoby osiągające podczas szkoleń najlepsze wyniki otrzymują ofertę pracy w klubach Zdrofit.

– Jako lider rynku fitness w Polsce jesteśmy świadomi wyzwań i planujemy konkretne działania na najbliższe lata. Będziemy nadal edukować społeczeństwo w zakresie profilaktycznej roli aktywności fizycznej oraz jej wpływu na nasze zdrowie, życie i pracę. Planujemy zwiększać dostępność klubów, rozwijać narzędzia cyfrowe wspierające aktywność fizyczną oraz w większym stopniu wykorzystywać możliwości sztucznej inteligencji w planowaniu i odbywaniu treningu mówi o planach na kolejne lata Tomasz Groń.

Tagi: Zdrofit
Oceń artykuł:

Źródło: Zdrofit

100. klub sieci Zdrofit

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.