Sytuacja na rynku technologicznym sprzyja współpracy sieci sprzedaży i wiodących producentów. Detaliści nieustannie szukają coraz efektywniejszych dróg dotarcia do klienta. Jednym z takich rozwiązań jest profilowanie i adaptowanie części powierzchni handlowych pod konkretny wybrany asortyment lub popularną markę. Owocem takich zabiegów jest stworzenie „Samsung Brand inStore” w salonach Vobis Digital.
Pierwsza strefa została właśnie otwarta w warszawskim salonie w Centrum Handlowym Reduta. Następne lokalizacje zostaną przekazane w połowie lipca w Białymstoku w Galerii Biała, Koszalinie oraz we Wrocławiu. Vobis zapowiada, że do końca sierpnia strefy Samsung mają się pojawić w pozostałych salonach Vobis Digital na terenie całego kraju.
Nasze firmy współpracują od dawna, teraz czas na kolejny etap zacieśnienia kooperacji – komentuje Paweł Kuźma, wiceprezes Zarządu firmy Vobis – Mamy pomysły i możliwości, a Samsung chce skuteczniej eksponować swoje produkty i rozwiązania oraz trafiać z coraz ciekawszą ofertą do klienta w jednym czasie i miejscu. Lokalizacja naszych sklepów, wykwalifikowany personel oraz rozbudowany e-commerce, zapewnią kompleksową obsługę tego nowego standardu sprzedaży.
-
Vobis od zawsze stawiał na współpracę z silnymi dostawcami elektroniki użytkowej, którzy oferują więcej niż tylko produkt. Samsung potrafi zbudować cały infosystem by w pełni wykorzystać możliwości proponowanych urządzeń. Nasz wspólny projekt „Samsung Brand inStore” jest dla Vobis konsekwencją obranej strategii – dodaje Paweł Kuźma.
W specjalnych otwartych strefach zostanie wyeksponowany pełen wachlarz produktów marki Samsung. Przede wszystkim będzie to szersza oferta urządzeń do tej pory dostępnych w salonach Vobis, czyli notebooków, tabletów, smartfonów, drukarek, monitorów, dysków zewnętrznych i akcesoriów, ale także znajdą się tam nowe kategorie produktowe – aparaty cyfrowe i telewizory. Tak bogate portfolio w pełni zaprezentuje możliwości i rozwiązania jakie oferują dzisiejsze urządzenia z kategorii IT. Ekspozycja będzie miała charakter otwarty, aby każdy mógł się z nią osobiście, dokładnie zapoznać. Do dyspozycji klientów pozostanie również sprzedawca-promotor, dedykowany tylko dla marki Samsung.
Widocznym efektem ścisłej współpracy obu firm będzie poszerzenie dotychczasowej oferty Vobis – do sklepów trafi więcej produktów z najpopularniejszych obecnie kategorii, czyli urządzeń mobilnych. Vobis wraz z Samsung planują także prowadzenie wspólnej polityki marketingowej, skupionej wokół powstających stref. W związku z tym klienci będą mogli liczyć nie tylko na bogaty asortyment produktowy, ale także atrakcyjne promocje cenowe, specjalne oferty oraz innego typu bonusy, wynikające z zacieśnienia współpracy obu firm.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w Warszawie
Zobacz sklepy Vobis w centrach handlowych