Obroty Grupy Redan w marcu br. wyniosły 44 mln zł, czyli o 6% mniej w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Spadek sprzedaży zanotowały oba segmenty. W przypadku Top Secret był to efekt zmniejszenia powierzchni handlowej oraz mniejszej wyprzedaży zapasów poprzedniej kolekcji. W dyskontowej sieci TXM spadek obrotów był konsekwencją mniejszego zatowarowania sklepów.
Grupa Redan w marcu 2017 r. osiągnęła 44 mln zł przychodów, czyli o 6% mniej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez pierwsze trzy miesiące tego roku obroty wyniosły łącznie 121 mln zł i były niższe o 2% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej Grupy na koniec marca wyniosła 142,1 tys. m kw., co oznacza wzrost o 17% w odniesieniu do marca 2016 r
Sieć dyskontowa TXM w marcu br. uzyskała 25 mln zł obrotów, co oznacza 10% spadek w porównaniu do marca poprzedniego roku. Z tego przychody zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl wzrosły o 3% r./r. do 0,6 mln zł. Narastająco od stycznia do marca br. przychody TXM w ujęciu r./r. poprawiły się o 1% i wyniosły 72 mln zł, w tym kanał e-commerce zapewnił 1,9 mln zł obrotów (wzrost o 15% r./r.). Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec marca 2017 r. liczyła 406 sklepów własnych o łącznej powierzchni 102,7 tys. m kw. i była o 29% większa niż na koniec marca 2016 r.