– Większość decyzji zakupowych klient podejmuje w sklepie, dlatego tak ważna jest gama dostępnych produktów oraz odpowiedni sposób ich prezentacji – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów. – Grupa Muszkieterów jest jednym z większych pracodawców w handlu, dlatego zależy nam na tym, aby studenci marketingu, zrozumieli od podstaw jak funkcjonuje sklep i umieli w takim środowisku kreatywnie pracować. Zajęcia praktyczne to w tym przypadku klucz do sukcesu – dodaje.
Otwarcie Laboratorium Marketingowego Wsparcia Procesów Innowacyjnych to kolejny krok we współpracy Grupy Muszkieterów z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Grupa wsparła już bowiem kształcenie zawodowe studentów, organizując w 2016 r. na UEP cykl otwartych wykładów „Nowoczesnych metody zarządzania w handlu” oraz przyjmując na płatne staże najzdolniejszych jego uczestników.