9 marca 2017 r. odbyła się uroczysta inauguracja Laboratorium Marketingowego Wsparcia Procesów Innowacyjnych, stworzonego przez Grupę Muszkieterów we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Inwestycja, umożliwi studentom realizację prac badawczo-rozwojowych, dotyczących zachowań konsumentów w przestrzeni wewnątrzsklepowej.
Grupa Muszkieterów, zrzeszająca sieci Intermarché i Bricomarché, zatrudniając w Polsce ponad 15 tys. pracowników, jest świadoma tego jak ważne w handlu jest doświadczenie zdobyte w praktyce.
Jako pracodawca zwracamy uwagę, by rekrutowane przez nas osoby posiadały odpowiednie umiejętności. Dlatego, aby mieć realny wpływ na kształcenie przyszłych pracowników, przyjęliśmy model zakładający bliską współpracę środowiska biznesowego i akademickiego
– mówi Philippe Jammes, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.
Nowo otwarte Laboratorium jest wspólną inicjatywą Grupy Muszkieterów i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dzięki tej współpracy stworzona została przestrzeń do zajęć praktycznych, które ułatwią przyszłym handlowcom zrozumienie mechanizmów, jakie rządzą branżą sprzedaży detalicznej.