Silesia City Center modernizuje się. Do wiosny metamorfozie poddane zostanie ponad 100 lokali, pojawi się także 40 nowych sklepów. W gronie najemców pojawią się m.in. Hugo Boss, Clinique, Guess by Marciano, Bohoboco oraz Swiss - to nowe marki, które właśnie potwierdziła Silesia. Największe centrum handlowe na Śląsku podsumowuje pierwsze tygodnie zmian.
Spore zmiany
Ruchy w ofercie Silesia City Center to największe tego typu zmiany od rozbudowy w 2010 roku, kiedy to w centrum przybyło 60 nowych sklepów. W sumie modernizacja, którą zaplanowano do wiosny 2016 roku. obejmie ponad 100 sklepów. Część odświeży tylko swój wystrój, część zostanie relokowana lub rozbudowa - zapowiada dyrekcja Silesii. Przybędą także nowe marki - ponad 40.
Prace modernizacyjne już trwają. W ostatnich 2 miesiącach swoje salony poszerzyły marki Sizeer, CCC, Simple, OCHNIK, relokowały się natomiast salony Swatch, Zebra i Eurobank. Taka sama zmiana czeka w najbliższych tygodniach Bershkę. Brand Inditexu wprowadzi się do nowego, większego lokalu. Swój wystrój zdążyły odświeżyć już m.in. salony Douglas, Vision Express, Jean Louis David, Pizza Hut, Camel Active, Tous i Costa.
Odświeżony tenant-mix
W centrum pojawili się także już nowi najemcy m.in. Hilfiger Denim, Chiara, Longchamp, Baldinini, Nespresso, Gerry Webber, By o la la, The Secret Soap Store, Medicine, Orange, Restauracja „Sztolnia” i Kuchnie Świata. Ta lista w najbliższych miesiącach będzie się wydłużać. Już wiadomo, że w Silesii swój pierwszy butik na Śląsku otworzy duet polskich projektantów Bohoboco. W Silesii zadebiutują także Hugo Boss (ta marka wraca po 5-letniej przerwie), Guess By Marciano, Clinique oraz Swiss. Będą to jedyne salony tych marek na Śląsku.
-
Nowi najemcy wzbogacają zarówno ofertę marek sieciowych, dostępnych w Silesii, jak również ofert marek z wyższej półki. W najbliższych miesiącach rozwinie się także nasza oferta kosmetyczna oraz usług. Wiele z brandów, które pojawią się w ramach zmian, będzie unikalna, czyli dostępna wyłącznie w Silesii - podkreśla Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.
Zmiany, jakie zachodzą w Silesii są efektem kończących się umów z najemcami. Silesia w tym roku obchodzi swoje 10. urodziny. -
Większość najemców zdecydowała się na przedłużenie umów najmu z Silesią, co więcej spore grono poszerzyło zakres tej współpracy, przenosząc się do nowych, większych lokali lub rozbudowując obecne. W miejsce najemców, z którymi Silesia zdecydowała się nie kontynuować współpracy, wprowadzani są nowi - mówi Piotr Gajda.
Jak szacuje dyrekcja obiektu, taki proces zmian potrwa do wiosny 2016 roku. Obejmą one 20 tys. m kw. powierzchni handlowej z 86 tys. m kw., jakie ma Silesia.
Tagi: