Nowy poziom personalizacji w programie lojalnościowym Kaufland Card

2024-08-05 | 11:20

Większość konsumentów oczekuje od marek spersonalizowanych treści wynikających m.in. z historii wcześniejszych zakupów i wybiera chętniej te firmy, które pokazują, że inwestują w relacje, a nie tylko w transakcje. Na ten trend odpowiada Kaufland, który wprowadził rozwiązania personalizujące oferty w programie lojalnościowym Kaufland Card, do którego przystąpiło już ponad 4 mln konsumentów.


 

Personalizacja oferty jest niezwykle istotnym procesem, który pozwala lepiej zrozumieć zachowania zakupowe klientów i wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę McKinsey, 71 procent konsumentów oczekuje od firm personalizacji, a ponad trzy czwarte (76 procent) podkreśla, że otrzymywanie spersonalizowanej komunikacji to kluczowym czynnik wyboru danej marki, a zdaniem aż 78 procent takie treści zwiększają prawdopodobieństwo ponownego zakupu. Oznacza to, że konieczność coraz lepszego dopasowywania ofert również w systemach aplikacjach lojalnościowych pozostaje niesłabnącym trendem, a wręcz koniecznością. Na oczekiwania klientów związane z dostosowaniem ofert promocyjnych — proponowaniem odpowiednich kuponów i rabatów, z których klienci realnie skorzystają – odpowiada sieć Kaufland. 

Przykładem dobrze spersonalizowanych ofert są kupony produktowe dostosowane do realnych potrzeb konsumentów. Otrzymują je klienci należący do programu lojalnościowego Kaufland Card, którzy w przeszłości kupowali produkty podobne do artykułów objętych aktualnie promocją. Dzięki takiemu rozwiązaniu w sekcji z kuponami w aplikacji Kaufland otrzymują oni oferty dopasowane do swoich preferencji zakupowych. 

Kaufland zapowiada kontynuowanie prac nad rozwojem i doskonaleniem swojego programu lojalnościowego oraz aplikacji. W przyszłości sieć planuje poszerzyć dostępne promocje, zapewniając większe zróżnicowanie i jeszcze bardziej interesujące oferty dla wszystkich użytkowników, dostarczające wyjątkowych doświadczeń zakupowych. 

Tagi: Kaufland programy lojalnościowe
Oceń artykuł:

Fot: Kaufland Źródło: Kaufland

Nowy poziom personalizacji w programie lojalnościowym Kaufland Card

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.