Przykładem na to, jak dalece klienci mogą wpływać na ofertę centrów handlowych, jest prowadzona obecnie modernizacja poziomu -1 w Złotych Tarasach. Objęła ona rekomercjalizację części lokali położonych przy placu zewnętrznym, przebudowę pasażu, a także całkowity remont toalet.
Inicjatorem zmian byli klienci centrum, którzy w zrealizowanych przez Złote Tarasy badaniach konsumenckich, wskazali na potrzebę ponownego zdefiniowania charakteru tej przestrzeni.
Zgodnie z ich oczekiwaniami, rekomercjalizacja części poziomu -1, była w dużej mierze sprofilowana na najemców usługowych. Do ich grona już niebawem dołączą m.in. operator turystyczny Rainbow Tours, punkt Manicure Express czy fryzjer Jean Louis David. W wyniku tych zmian swoje salony otworzą tu również: księgarnia Autorska (księgarnia Wydawnictwa Znak), So! Coffee oraz Krakowski Kredens.
Po modernizacji poziom -1 zyska wspólną część pasażu, bez charakterystycznej „wyspy”, która dotychczas dzieliła tę przestrzeń. Całość zostanie doświetlona i sufit podniesiony do góry. Remontem objęte są także toalety. Prace nad kompleksem położonym na najniższym poziomie centrum zakończą drugi etap remontu wszystkich toalet znajdujących się na terenie obiektu. Pięć z ośmiu kompleksów toalet znajdujących się w centrum jest już w nowej, bardo nowoczesnej odsłonie.
Plac zewnętrzny, który do tej pory wykorzystywany był wyłącznie przez ogródki restauracyjne, nie straci nic ze swojego „towarzyskiego” charakteru. Powierzchnia ta posłuży do organizacji różnego rodzaju wydarzeń, które są zgodne z pozycjonowaniem centrum jako miejsca spotkań w samym sercu Warszawy.
Zakończenie prac i przewidywane otwarcie większości lokali nastąpi w listopadzie br.
Tagi: