Ponad 3 500 tys. bonów o łącznej wartości 75 000 tys. zł. rozdała we wrześniu swoim klientom Galeria Malta. Dodatkowo odwiedzający mogli oceniać jesienne stylizacje przygotowane przez profesjonalnych stylistów i walczyć o nagrody korzystając ze specjalnej aplikacji na Facebooku. Idealnie sprofilowane i szeroko komunikowane działania - w ramach kampanii jesiennej - przyniosły ponad 10 - procentowy wzrost sprzedaży i 6 - procentowy wzrost odwiedzalności.
We wrześniu Galeria Malta przeprowadziła akcję prosprzedażową „Codziennie Ty”, w której za każde wydane 200 zł klienci otrzymywali bon o wartości 20 zł na kolejne zakupy w centrum. W akcji wzięło udział 70 punktów, w tym sklepy, restauracje, kawiarnie i stoiska. Klientów do zakupów zachęcała również strefa modowych inspiracji. Odwiedzający mieli wyjątkową okazję, aby obejrzeć najmodniejsze, jesienne stylizacje skomponowane z ubrań, butów i dodatków takich marek jak: United Colors of Benetton, Marks&Spencer, Tatuum, Big Star, Levi’s, KappAhl, PrimaModa, OCHNIK, Kazar, czy Only. Kreacje były wyeksponowane na manekinach, a za aranżację odpowiedzialni byli profesjonalni designerzy i styliści.
Ponadto co tydzień każdy pasjonat mody mógł zagłosować na ulubione stylizacje w zabawie „Hot or Not”, które były prezentowane na Facebooku Galerii. Do tego celu wykorzystano innowacyjne narzędzie w formie interaktywnych postów. Autorzy najciekawszych komentarzy otrzymali vouchery na zakupy. W konkursie odnotowano 451 zgłoszeń, a ogromne zaangażowanie fanów przyczyniło się do sukcesu kampanii jesiennej centrum. -
Internetowe kanały komunikacji, w tym blisko 1,5 mln wyświetleń reklam promujących jesienną kampanię okazały się bardzo skuteczne w dotarciu do naszych klientów – mówi Agnieszka Juszkis, Marketing Manager Galerii Malta. Warto dodać, że we wrześniu liczba fanów Galerii Malta na Facebooku przekroczyła magiczną barierę 70 000 osób. W ciągu miesiąca przybyło nam 1450 nowych fanów.
Pozostałe profile Galerii Malta w mediach społecznościowych również cieszyły się dużą popularnością. We wrześniu liczba obserwujących centrum na Instagramie wzrosła o 100 proc. Wysokie notowania zapewnił m.in. konkurs zdjęciowy #wtwoimstylu. Dodatkowo Galeria Malta, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce, rozpoczęło komunikację za pośrednictwem Snapchata.
Kreacje jesiennej odsłony kampanii reklamowej Galerii Malta były obecne również na siatkach wielkoformatowych, bilboardach, citylightach, w prasie lokalnej, radiu i na nośnikach komunikacji miejskiej w Poznaniu.
Tagi: