Wrześniowe rekordy Galerii Malta

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-10-19 | 13:04
Ponad 3 500 tys. bonów o łącznej wartości 75 000 tys. zł. rozdała we wrześniu swoim klientom Galeria Malta. Dodatkowo odwiedzający mogli oceniać jesienne stylizacje przygotowane przez profesjonalnych stylistów i walczyć o nagrody korzystając ze specjalnej aplikacji na Facebooku. Idealnie sprofilowane i szeroko komunikowane działania - w ramach kampanii jesiennej - przyniosły ponad 10 - procentowy wzrost sprzedaży i 6 - procentowy wzrost odwiedzalności.
We wrześniu Galeria Malta przeprowadziła akcję prosprzedażową „Codziennie Ty”, w której za każde wydane 200 zł klienci otrzymywali bon o wartości 20 zł na kolejne zakupy w centrum. W akcji wzięło udział 70 punktów, w tym sklepy, restauracje, kawiarnie i stoiska. Klientów do zakupów zachęcała również strefa modowych inspiracji. Odwiedzający mieli wyjątkową okazję, aby obejrzeć najmodniejsze, jesienne stylizacje skomponowane z ubrań, butów i dodatków takich marek jak: United Colors of Benetton, Marks&Spencer, Tatuum, Big Star, Levi’s, KappAhl, PrimaModa, OCHNIK, Kazar, czy Only. Kreacje były wyeksponowane na manekinach, a za aranżację odpowiedzialni byli profesjonalni designerzy i styliści.
Ponadto co tydzień każdy pasjonat mody mógł zagłosować na ulubione stylizacje w zabawie „Hot or Not”, które były prezentowane na Facebooku Galerii. Do tego celu wykorzystano innowacyjne narzędzie w formie interaktywnych postów. Autorzy najciekawszych komentarzy otrzymali vouchery na zakupy. W konkursie odnotowano 451 zgłoszeń, a ogromne zaangażowanie fanów przyczyniło się do sukcesu kampanii jesiennej centrum. - Internetowe kanały komunikacji, w tym blisko 1,5 mln wyświetleń reklam promujących jesienną kampanię okazały się bardzo skuteczne w dotarciu do naszych klientów – mówi Agnieszka Juszkis, Marketing Manager Galerii Malta. Warto dodać, że we wrześniu liczba fanów Galerii Malta na Facebooku przekroczyła magiczną barierę 70 000 osób. W ciągu miesiąca przybyło nam 1450 nowych fanów.
Pozostałe profile Galerii Malta w mediach społecznościowych również cieszyły się dużą popularnością. We wrześniu liczba obserwujących centrum na Instagramie wzrosła o  100 proc. Wysokie notowania zapewnił m.in. konkurs zdjęciowy #wtwoimstylu. Dodatkowo Galeria Malta, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce, rozpoczęło komunikację za pośrednictwem Snapchata.
Kreacje jesiennej odsłony kampanii reklamowej Galerii Malta były obecne również na siatkach wielkoformatowych, bilboardach, citylightach, w prasie lokalnej, radiu i na nośnikach komunikacji miejskiej w Poznaniu.  

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-02-14 do 2016-02-14

Wrześniowe rekordy Galerii Malta

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.