W planach są kolejne otwarcia. Do końca
listopada klienci będą mogli dokonywać zakupów w sześciu nowych butikach
Wólczanki, między innymi w Białymstoku, Bydgoszczy i Wrocławiu.
-
Na
chwilę obecną trwają prace inwestycyjne w sześciu starannie
wyselekcjonowanych lokalach galerii handlowych, w których pojawią się
butiki marki Wólczanka. Tak dynamiczny rozwój wynika z bardzo dobrych
wyników sprzedaży oraz cieszącej się coraz większym zainteresowaniem
naszą, nowoczesną i zaprojektowaną zgodnie ze światowymi trendami,
ofertą koszul dla kobiet i mężczyzn – mówi Marcin Rydz, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji.
Wólczanka to marka należąca do grupy kapitałowej Vistula Group S.A. Jej kluczowym produktem są koszule, a kolekcję uzupełniają swetry bawełniane, wełniane i kaszmirowe, eleganckie jedwabne krawaty i muchy, spinki do mankietów, poszetki oraz bielizna.