-
Naszą strategią dystrybucji jest otwieranie sklepów tylko w największych i najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w Polsce. Stawiamy głównie na liderów w regionie i te miejsca, które mają największy potencjał komercyjny, ale także są spójne z DNA naszych marek – tak decyzję o otwarciu sklepu adidas/Reebok w galerii Cuprum Arena tłumaczy Robert Mazur, market development adidas Group.
Nowe marki będą dzieliły powierzchnię jednego sklepu, a każda z nich zaoferuje swoje kolekcje w dwóch liniach: lifestyle i sport. W przypadku Adidasa jest to „original”, marka lifestylowa z charakterystyczną niebieską koniczynką. To w tej kolekcji znajdują się najmodniejsze i najbardziej rozpoznawalne modele butów tej firmy, m.in.: „Superstar”, „Stan Smith” i „ZX Flux”. Druga linia, „adidas performance”, jest przeznaczona dla sportowców, a najmocniej będą w niej obecne produkty z kategorii: football, running i training. Wystrój sklepu jest tożsamy z designem produktów: w części „original” półki są w białym kolorze i na nich jest umieszczone niebieskie logo „koniczynki”, w części sportowej produkty są wystawione na czarnych półkach z klasycznym logo marki.
Podobny podział przestrzeni i linii odzieżowych ma część salonu z produktami marki Reebok. Ale jej oferta różni się od tej, którą ma adidas. „Reebok Sport” to przede wszystkim stroje przeznaczone dla sportsmenek oraz do crossfitu – w produkcji odzieży dla tej dyscypliny sportu Reebok jest globalnym liderem i mocno wspiera jej rozwój. W części lifestylowej marka oferuje swoim klientom modne i casualowe modele butów i ubrań.
-
Ciągle badamy i analizujemy postawy zakupowe i potrzeby naszych klientów. I zauważyliśmy, że sport odgrywa w ich życiu coraz większą rolę. Dlatego zdecydowaliśmy się na poszerzenie naszej oferty właśnie o te dwie marki, które są synonimem sportowego stylu życia. – mówi Karol Semik, manager ds. komercjalizacji z Cuprum Arena w Lubinie.
Tagi: