Grupa Gino Rossi, zarządzająca sieciami sprzedaży markowego obuwia Gino Rossi i odzieży damskiej Simple Creative Products, we wrześniu zwiększyła sprzedaż o 5%, do poziomu 24 mln zł.
Sprzedaż detaliczna obuwia Gino Rossi wyniosła 10,3 mln zł, a odzieży Simple CP 8,9 mln zł i w obu markach wzrost sprzedaży we wrześniu wyniósł 5% w porównaniu rok do roku.
Narastająco w okresie od stycznia do września 2015 r. sprzedaż detaliczna Simple CP wzrosła o 10%, a Gino Rossi o 5%, odpowiednio do poziomu 71,9 mln zł i 86,8 mln zł. Łącznie Grupa Gino Rossi od stycznia do czerwca tego roku zanotowała sprzedaż na poziomie 189,8 mln zł (bez sprzedaży komponentów), o 7% więcej w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego.
Szacunkowa marża brutto ze sprzedaży w trzecim kwartale tego roku w Gino Rossi wyniosła 38,5% wobec 39,5% w 3Q 2014. W Simple CP szacunkowa marża brutto ze sprzedaży w trzecim kwartale tego roku wyniosła 54,9% wobec 56,1% w 3Q 2014.
–
Jesteśmy dobrze przygotowani do sezonu i jeżeli tylko nie będzie anomalii pogodowych powinniśmy osiągnąć założone cele, bo już pierwsze tygodnie sprzedaży kolekcji jesień-zima 2015 pokazały, że klienci dobrze ją przyjęli. Liczymy także na poprawę marży, ponieważ dla kolekcji jesień-zima 2015 marża wyjściowa (tzw. intake, czyli przed rabatami) dla Gino Rossi i Simple CP była w tym roku wyższa niż w zeszłym roku i powinna mieć pozytywne przełożenie na poziom generowanej efektywnej marży brutto na sprzedaży i EBITDA - mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA.
Tagi: