Warsztaty: Mapowanie doświadczeń klienta już 15 października!

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-09-30 | 11:25
Jak zaprojektować idealną ścieżkę zakupową w sklepie? Czym jest mapa doświadczeń klienta i jak można ją wykorzystać? W jaki sposób budować customer experience w segmencie produktów premium? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają uczestnicy warsztatów „Mapowanie doświadczeń klienta”, będących częścią cyklu Designing Customer Experience.
15 października 2015 r. odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Designing Customer Experience (DCE). Podczas bezpłatnych warsztatów pt. „Mapowanie doświadczeń klienta” uczestnicy będą mieli okazję przeanalizować ścieżkę zakupową klienta w miejscu sprzedaży oraz dowiedzieć się, jak wdrożyć rozwiązania wpływające na jego pozytywne doświadczenia zakupowe. Na koniec nie zabraknie okazji do wzajemnej wymiany doświadczeń (nie tylko tych zakupowych).
Swoją wiedzą z uczestnikami podzielą się eksperci, którzy na co dzień dzień zajmują się budowaniem pozytywnego shopping experience:
•    Joanna Bociąg – ekspert Branch Brothers (Upright Group), prowadzi zarówno projekty operacyjne jak i doradcze w zakresie dobrego shopping experience. Podczas warsztatów podzieli się z uczestnikami wiedzą na temat tworzenia mapy doświadczeń klientów w punkcie sprzedaży oraz jej wykorzystania w procesie projektowania ścieżki zakupowej kupującego.
•    Austin Campbell – dyrektor zarządzający CAPS Group, ekspert w zakresie indywidualnie projektowanych rozwiązań architektonicznych w miejscu sprzedaży. Podczas warsztatów opowie o tym, jak stworzyć ścieżkę zakupową klienta i przeprowadzić go od wejścia aż do kasy.
Rozpoczną oni spotkanie „Emocjonalnym ABC”, czyli częścią wykładową, wprowadzającą do teorii budowania mapy doświadczeń i emocji klientów. Będzie ona połączona z praktyczną częścią warsztatową.
Wydarzenie uświetni gość specjalny wydarzenia – Tomasz Miler – twórca marki Miler Spirits & Style, praktyk w kreowaniu doświadczeń zakupowych w segmencie Premium, pasjonat whisk(e)y i alkoholi starzonych oraz klasycznej męskiej elegancji i krawiectwa miarowego. Zakończy on warsztaty, przedstawiając autorskie case study na temat kreowania customer exprience w branży produktów luksusowych.
Designing Customer Experience to powołana do życia przez firmy Branch Brothers i CAPS Group inicjatywa promująca wiedzę o kreowaniu doświadczeń klientów.
Szczegółowe informacje nt. projektu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.designingcustomerexperience.com.
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in. portal Galeriehandlowe.pl oraz magazyn Galerie Handlowe.
Tagi:
Oceń artykuł:

Warsztaty: Mapowanie doświadczeń klienta już 15 października!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.