Marki CCC, OCHNIK i Zebra zdecydowały zwiększyć swoje powierzchnie handlowe w Silesia City Center. Pozostający w swojej dotychczasowej lokalizacji OCHNIK powiększył salon z 67 m kw. do 133 m kw., poszerzając jednocześnie swoją ofertę o obuwie. W salonie można teraz znaleźć torby męskie i damskie, torby podróżne, odzież skórzaną oraz dodatki. Oprócz zwiększenia powierzchni marka zdecydowała się także na przedłużenie umowy najmu w Silesii na kolejne 10 lat.
Drugim najemcą, który zdecydował się na rozbudowę to salon Zebra - multibrandowy butik oferujący buty wyselekcjonowanych marek, m.in. Armani Jeans, Tommy Hilfiger, Guess, Gioseppo, Bama, Tamaris, Love Moschino, Calvin Klein Jeans, Versace Jeans. Nowością w butiku jest kolekcja Baldowski by Zień. W przypadku Zebry powiększenie lokalizacji wiązało się także z przeprowadzką. Marka przeniosła swój salon do tzw. „nowej części” Silesia City Center, zwiększając tym samym powierzchnię z 91 m kw. do 116 m kw. oraz przedłużając umowę najmu na kolejne 10 lat.
Trzecim najemcą, który podjął decyzję o rozbudowie salonu jest sieć CCC. Mający do tej pory 441 m kw. sklep marki rozrósł się do 626 m. kw. To największe takie przedsięwzięcie najemcy w Silesia City Center. Marka podjęła również decyzję o wydłużeniu umowy najmu lokalu do końca 2022 roku. CCC w nowej odsłonie dołącza tym samym do grona najemców zajmujących największą powierzchnię w Silesia City Center. Pośród nich są również m.in. Van Graaf, H&M, Zara, C&A i Saturn.
-
CCC, Zebra i OCHNIK to najemcy, którzy są obecni w Silesii 10 lat, czyli od samego jej otwarcia w 2005 roku. Decyzje o zwiększeniu inwestycji w powierzchnię handlową, jak i o dalszej, długofalowej współpracy cieszą. Wpływ na to miały przede wszystkim bardzo dobre wyniki finansowe, osiągane przez najemców w naszym centrum oraz rosnąca popularność tych sklepów - komentuje Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.
Tagi: