To już trzecia edycja VM Forum. Poprzednie były skoncentrowane na branży
mody. W tym roku natomiast zakres tematyczny będzie rozszerzony na
visual merchanndising w całym retailu – zarówno w sklepach, jak i w
centrach handlowych. Będzie również poruszana kwestia spójności
komunikacji visualnej między galerią a salonami najemców.
Wśród zagadnień znajdą się m.in. następujące tematy:
- jak zmienia się klient, jego styl życia, a wraz z nim visual merchandising sklepów i centrów handlowych;
- świat internetu i nowych technologii oraz ich wpływ na visual merchandising;
- marketing sensoryczny, czyli oddziaływanie na emocje i zmysły klienta
poprzez efekty wizualne ( w tym oświetlenie), muzykę, zapach, dotyk i
smak.
VM Forum jest adresowane do osób, które zarządzają sieciami i centrami
handlowymi oraz specjalistów od visual merchandisingu. Wstęp dla
przedstawicieli sieci handlowych i centrów handlowych jest bezpłatny
(dla jednej osoby z firmy), po uprzedniej akredytacji. Zgłoszenia można
nadsyłać na adres a.lancow@promedia.biz.pl do końca października. Liczba
miejsc jest ograniczona.
Formularz zgłoszeniowy można pobrać na:
http://promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/vm-forum-visual-merchandising-w-handlu-detalicznym,d870.html
VM Forum: visual merchandising w handlu detalicznym
5 listopada 2015 r.
Business Centre Club, plac Żelaznej Bramy 10, Warszawa
Organizatorem wydarzenie jest Promedia Jerzy Osika, www.promedia.biz.pl
Patroni medialni: Fashionbusiness.pl, Moda Męska, Ambiente, magazyn
Galerie Handlowe, portal
Galeriehandlowe.pl.