Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2015 roku przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. wyniosły około 39,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2014 roku o około 12,9%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2015 roku wyniosła około 315,5 mln zł i była wyższa o około 16,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 21,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2014 roku o około 12,4%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 172,5 mln zł i była wyższa o około 18,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 15,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2014 roku o około 14,7%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – sierpień 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 113,9 mln zł i była wyższa o około 12,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Tagi: