W październiku jedna z największych multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce, Superpolisa.pl, otworzyła trzeci oddział w Katowicach. Mieści się on w centrum handlowym przy ulicy Piotra Skargi.
Z przeprowadzonego w pierwszej połowie 2014 roku badania SMG/KRC Millward Brown wynika, że dla 61% Polaków centrum handlowe jest interesującą alternatywą dla centrum miasta, w rezultacie czego już ponad 32% osób odwiedza je w innym celu niż tradycyjne zakupy. Jak widać, galerie i domy handlowe utrwalają swój wizerunek miejsc, w których można załatwić niemal wszystkie najważniejsze sprawy – od kupna wszystkich potrzebnych produktów (m.in. spożywczych czy odzieżowych, ale też bardziej skomplikowanych finansowych, jak bankowe czy ubezpieczeniowe), przez spotkanie w kawiarni ze znajomymi, po wizytę u fryzjera czy na siłowni.
–
Zdajemy sobie sprawę, że galerie handlowe stały się w ostatnich latach bardzo ważnym miejscem także dla mieszkańców Wielkopolski. Dlatego wybierając lokalizację dla naszego oddziału zdecydowaliśmy się na "wyspę" w takim miejscu. Z doświadczenia wiemy, że klienci centrów i domów handlowych cenią sobie dostęp do ubezpieczeń oraz innych produktów finansowych na równi z dostępem do pozostałych sklepów – mówi Bartłomiej Behnke z porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl.
Tagi: