Jeronimo Martins Polska zaprzecza pojawiającym się informacjom dotyczącym powołania nowej sieci sklepów. Towaroteka, wykorzystując koncepcję otuletu, będzie funkcjonować tylko w formie tymczasowych placówek i nie będzie rozwijana jako sieć niezależnych sklepów.
- Są rozwiązania, które stosujemy już od 2008 r., korzystające z koncepcji outletu i uruchamiane w okresie, w którym dysponujemy jeszcze prawem do nieruchomości - na przykład po zamknięciu lub przeniesieniu sklepu sieci Biedronka, który mieścił się wcześniej w ww. nieruchomości. W tym przypadku powierzchnia handlowa, pozostająca w naszej dyspozycji służy zagospodarowaniu produktów przemysłowych (tzw. non-food), które pozostają po zakończeniu ofert specjalnych. Czasem takie artykuły są oferowane np. w ramach specjalnych namiotów przy sklepach, a tam, gdzie mamy taką możliwość – wykorzystujemy we wspomniany sposób nieruchomość do momentu, kiedy umowa, dająca nam prawo do dysponowania powierzchnią, dobiega końca – podsumowuje biuro prasowe Jeronimo Martins.
- Tym samym rozwiązania pt. Towaroteka są dodatkowym sposobem na wykorzystanie powierzchni sprzedażowej i jednocześnie okazją, by zaoferować naszym klientom atrakcyjną ofertę wybranych produktów przemysłowych – dodaje biuro prasowe.
Obecnie w Polsce funkcjonują 3 tego typu placówki – w Ostrołęce, Gdyni i Gdańsku.
Tagi: