Największe centrum handlowe na Śląsku poszerza swoją ofertę kosmetyczną. Z początkiem października do grona najemców Silesia City Center dołączył The Secret Soap Store. W salonie marki można znaleźć naturalne kosmetyki, w tym… peelingi na gałki.
Silesia City Center przechodzi zmiany. W najbliższych miesiącach ponad 100 salonów zostanie poddanych modernizacji, pojawi się także ponad 40 nowych marek. To największa metamorfoza centrum handlowego od czasu jego rozbudowy w 2010 roku. Jednym z najemców, który pojawił się dzięki tym zmianom jest The Secret Soap Store.
Jego oferta naturalnych kosmetyków wzmacnia asortyment marek kosmetycznych dostępnych w Silesia City Center, a także ofertę strefy zdrowia i urody. Ta ostatnia dziś składa się aż z 25 salonów i punktów handlowych, należącychm.in. do: L’Occitaine en Provence, Sephora, Yves Rocher, Inglot, Douglas, The Body Shop, Organique, a także Nail Spa Marzena Kanclerska czy Thai Massage.
- The Secret Soap Store dopełnia wciąż rozwijającą się w Silesii ofertę marek kosmetycznych oferujących naturalne produkty. Ponadto marka wzbogaca niezwykle szeroką i zróżnicowaną ofertę „beauty” Silesia City Center, dziś jedną z najszerszych wśród śląskich galerii handlowych - mówi Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.
The Secret Soap Store to niezwykle dynamicznie rozwijająca się polska marka z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku kosmetycznym. Specjalnością brandu są naturalne kosmetyki. W ofercie nowego salonu znaleźć można znaleźć produkty na twarz, ciało, dłonie, stopy i włosy, w tym m.in. mydła, sole do kąpieli, kremy pod prysznic, oleje do ciała, kupowane na gałki peelingi, a także szampony, kremy, eliksiry oraz kosmetyki antycellulitowe i wyszczuplające. The Secret Soap Store oferuje także produkty „For Him”, adresowane do mężczyzn. Salon marki ma powierzchnię 29 m kw. i znajduje się przy Al. Pszczyńskiej.
Tagi: