Zamawianie Click&Pizza jest bardzo proste. Wystarczy by klient połączył swoje twitterowe konto z kontem założonym w serwisie Telepizzy, stworzył "ulubione” zamówienie, a następnie wysłał tweet do @telepizza_pl z hashtagiem #mojaulubiona.
Złożone w ten sposób zamówienie uruchamia automatycznie zestaw, który użytkownik skonfigurował wcześniej jako „ulubiony”. Dzięki czemu pizza ma trafiać w możliwie najkrótszym czasie pod podany adres. Klient drogą mailową otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz ze szczegółami zamówienia.
Istnieje również możliwość anulowania zamówienia poprzez zadzwonienie do lokalu. Płatność możliwa jest tylko gotówką, czas realizacji zamówienia jest domyślnie ustawiony na najkrótszy możliwy – przy zamawianiu metodą Click&Pizza nie ma możliwości ustawienia zamówienia na późniejszą godzinę.
Telepizza zapowiada, że w ramach platformy Click&Pizza w przyszłości będą do niej dołączane kolejne kanały komunikacji z klientami, także te w innych niż Twitter serwisach społecznościowych. Z danych sieci wynika, że obecnie 30%. wszystkich zamówień z dostawą do domu odbywa się za pośrednictwem internetu, a 20% korzysta z urządzeń mobilnych.
Tagi: