Targi RetailShow 2015 już za dwa miesiące!

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-09-17 | 10:00
Trwają intensywne przygotowania do VI Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2015. Podczas tego największego wydarzenia branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej wystawcy zaprezentują produkty i rozwiązania niezbędne do wyposażenia i aranżacji placówek handlowych. Z kolei eksperckie Jury wyłoni najlepsze rozwiązania w dwóch konkursach „Best Shop Concept 2015” oraz „Innowacje Handlu 2015”. Targi RetailShow 2015 odbędą się 18 i 19 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.
Co roku wśród odwiedzających Targi RetailShow licznie reprezentowani są przedstawiciele sieci spożywczych, odzieżowych, RTV/AGD, budowlanych i wyposażenia wnętrz, drogeryjnych, a także saloników prasowych czy sklepów przy stacjach paliw. Obecni są także zarządzający centrami handlowymi, najemcy, osoby prowadzące niezależne placówki handlowe, przedstawiciele firm dostarczających wyposażenie dla sklepów oraz dystrybutorzy.
Kompleksowa oferta dla sklepów na Targach RetailShow
Goście targów w jednym miejscu znajdą pełną ofertę produktów i usług niezbędnych w każdej placówce handlowej. Wystawcy pokażą meble - od regałów sklepowych, mebli chłodniczych i magazynowych po meble dla butików, a także oświetlenie odpowiednie do konkretnego rodzaju sklepu i oferowanego asortymentu. Prezentowane będą najnowsze kasy, wagi, oprogramowanie dla handlu, czytniki i drukarki kodów kreskowych, drukarki fiskalne oraz systemy zabezpieczeń, kontroli dostępu i obsługi płatności. Będzie można zapoznać się z wyposażeniem sklepów obejmującym wózki sklepowe i magazynowe, boksy kasowe, systemy prowadzenia klienta, klimatyzację i wentylację, systemy POS i display oraz identyfikację wizualną. Obecni będą także dostawcy systemów informatycznych w obszarach zakupów, sprzedaży, marketingu, logistyki czy księgowości oraz rozwiązań sprzedażowych i marketingowych w kanałach e-commerce & mobile. Nie zabraknie oferty systemów komunikacji bezprzewodowej i mobilnej, lojalnościowych, geolokacyjnych, liczenia klientów czy digital signage, aroma- i audiomarketingu.
Konkursy branżowe - najlepsze koncepty sklepowe oraz produkty
Targom RetailShow towarzyszą dwa konkursy: „Best Shop Concept 2015” oraz „Innowacje Handlu 2015”. Obie propozycje to okazja do wyróżnienia się na tle konkurencji i podkreślenia jakości i innowacyjności oferowanych rozwiązań. Laureaci będą mogli posługiwać się tytułami oraz logotypami konkursów w prowadzonych działaniach marketingowych.
Ideą konkursu „Best Shop Concept 2015” jest nagrodzenie najciekawszych konceptów sklepowych w różnych formatach, tj. sklepu odzieżowego, specjalistycznego, hipermarketu, supermarketu, dyskontu, sklepu typu convenience oraz sklepu po remodelingu. Szansę mają te sklepy, które odznaczają się pod względem estetycznym i użytkowym, stanowią spójny i unikalny koncept. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest działalność na terenie Polski oraz otwarcie w 2015 roku.
Z kolei konkurs „Innowacje Handlu 2015” wyłoni najlepsze urządzenia, produkty i usługi dla branży handlowej prezentowane podczas Targów RetailShow. Oceniane będą one w 12 kategoriach: systemy i technologie IT; projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych; oświetlenie, kasy fiskalne i wagi; drukarki, skanery, kolektory, POS; rozwiązania płatnicze; programy lojalnościowe; e-commerce & mobile; ochrona i systemy zabezpieczeń; systemy marketingowe, POS i digital signage; systemy franczyzowe dla handlu oraz logistyka i magazyn. Dodatkowo nagrodzone produkty będą zaprezentowane w Retail Innovations Theatre.
Zgłoszeń do obu konkursów należy dokonać do 31 października 2015. Formularze znajdują się na stronie http://www.retailshow.pl/pl/pobierz.
VI Targi RetailShow
18-19 listopada 2015 r.
Centrum EXPO XII, Warszawa

Informacje praktyczne
VI Targi RetailShow odbędą się w dniach 18-19 listopada 2015 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja.
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in. portal Galeriehandlowe.pl oraz magazyn Galerie Handlowe.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-01-09 do 2016-01-10

Targi RetailShow 2015 już za dwa miesiące!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.