Duża zmiana w komunikacji Tesco – w nowych spotach reklamowych, jak i w całej komunikacji ATL, firma stawia na jakość, świeżość oferowanych produktów oraz emocje związane z dobrym jedzeniem. Nową kampanię dla Tesco przygotowała agencja Red8 Advertising.
Pierwsze efekty zmian można było zobaczyć w spotach telewizyjnych już w trakcie weekendu majowego. Nowa kampania koncentruje się na świeżych produktach i emocjach związanych z dzieleniem się przygotowanymi potrawami z rodziną i przyjaciółmi. Zmianie ulega również sposób prezentacji cotygodniowej oferty promocyjnej sieci. Reklamy telewizyjne mają wspierać obietnicę jakości i świeżości.
W nowej kampanii telewizyjnej do skosztowania świeżej oferty Tesco zachęca Robert Makłowicz, który już od dwóch lat wspiera produkty marki Tesco, uczestnicząc również w ich rozwoju. Znany podróżnik i krytyk kulinarny będzie teraz stale obecny w wizerunkowych spotach marki. Ekspertów Tesco – Henia i Krysię - wciąż będzie można spotkać na Facebooku. Jak zawsze chętnie doradzą i odpowiedzą na każde pytanie.
-
Oczekiwania klientów pozostają niezmienne. Chcą kupować świeże, dobrej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. Rok temu obniżyliśmy ceny kilku tysięcy produktów w kampanii „Ciach!”. Teraz, w najnowszej kampanii, stawiamy na nasz główny atut – świeżość produktów – mówi Anna Matlak, dyrektor marketingu Tesco Polska. -
Wszyscy kochamy dobre jedzenie, a jego podstawą są świeże i wysokiej jakości produkty. Jesteśmy pewni jakości naszych produktów i chcemy, aby nasi klienci również darzyli je zaufaniem. Dlatego objęliśmy nasze produkty Gwarancją 100% Satysfakcji, co oznacza, że jeśli produkt Tesco nie spełni wszystkich oczekiwań klienta, będzie mógł go oddać do sklepu, otrzymując pełen zwrot gotówki – dodaje.
Zmiany zobaczymy nie tylko w reklamach telewizyjnych, ale również w ulotkach promocyjnych i samych sklepach. Nowością będą również zupełnie nowe wizualizacje na naczepach ciężarówek dostarczających produkty do sklepów firmy. Już teraz ponad 70 samochodów rozwożących produkty po całej Polsce ma nowe przyczepy, nawiązujące do obietnicy świeżości i wysokiej jakości produktów sprzedawanych w Tesco. Do końca maja będzie ich ponad 100. Pierwsze spoty możemy zobaczyć już teraz na portalu YouTube.
Tagi: