Galerię Słupsk czeka pod koniec kwietnia zamiana delikatesów Delima w supermarket Stokrotka. Rebranding Delimy w Stokrotkę jest odpowiedzią na zmieniający się rynek, w którym klienci mniejszych miast chętniej wybierają dyskonty i supermarkety spożywcze, gdzie mogą zrobić zakupy szybko i niedrogo, niż delikatesy z dużo większym asortymentem, ale zwykle z wyższymi cenami.
Powierzchnia Stokrotki w Galerii Słupsk wynosić będzie ok. 1400 mkw. Otwarcie sklepu planowane jest na koniec czerwca 2014.
Zmiana delikatesów Delima w supermarkety Stokrotka jest wynikiem decyzji zarządu Emperii, właściciela obu sieci, która zapadła w sierpnia 2012 r. Sieć Stokrotek obejmuje ponad 180 supermarketów w całym kraju, które łącznie zatrudniają ok. 5400 osób.
Znajdująca się w centrum miasta Galeria Słupsk o powierzchni całkowitej 36 tys. mkw. zapewnia swoim klientom sklepy na trzech poziomach handlowych oraz dwupoziomowy parking. W galerii znajdują się sklepy popularnych marek – m.in. Reserved, Cropp, Mohito, House, Empik, C&A, RTV Euro AGD, home&you, Pepco.
Tagi: