Równocześnie sieć sklepów urosła do 487 punktów handlowych wobec 447 placówek na koniec poprzedniego roku. W zeszłym roku CDRL po raz pierwszy otwierało też sezonowe sklepy letnie w polskich miejscowościach turystycznych. Sukces tej akcji przełożył się zarówno na dobre wyniki sprzedażowe, jak i rozpoznawalność marki Coccodrillo. Dlatego spółka może powtarzać tą akcję w kolejnych latach.
Dzięki zakończonej budowie nowej hali magazynowej, CDRL jest gotowe do obsłużenia wzrostu sprzedaży w kolejnych latach.
Spółka prowadzi też działania mające na celu zwiększenie portfolio oferowanych produktów. W zeszłym roku do sklepów Coccodrillo trafiła biżuteria dla dzieci zaprojektowana specjalnie dla tej sieci przez Anię Kruk. Wszystkie kolekcje ubrań Coccodrillo nadal są projektowane w Polsce, przez bardzo doświadczony zespół projektantów spółki. Dzięki stabilnej i dobrej sytuacji finansowej w 2016 r. CDRL SA mogło podzielić się zyskiem z akcjonariuszami. Walne Zgromadzenie przeznaczyło na nią 5,15 mln zł z zysku za poprzedni rok. Wartość dywidendy na jedną akcję wyniosła 0,85 zł wobec 0,75 zł rok wcześniej.
Jednostkowy zysk netto CDRL SA (z którego wypłaca się dywidendę) wyniósł w 2016 r. 12,23 mln zł i był o blisko 50% wyższy niż przed rokiem. Jest to efekt wyższych przychodów ze sprzedaży, które wzrosły o blisko 13%, ale też zwiększenia przychodów finansowych, które wyniosły 6,54 mln zł wobec 2,25 mln zł przed rokiem.