Najnowsza marka Ewy Minge, stworzona we współpracy z gdańską firmą odzieżową Esotiq & Henderson, dostępna będzie w warszawskim centrum MODO Domy Mody. Będzie to już 11. salon sieci Femestage Eva Minge w Polsce, która rozwija się także w formie franczyzy.
Femestage to nowa propozycja modowa dla kobiet, która wywodzi się z Domu Mody Eva Minge. Premierę miała w kwietniu, podczas Fashion Week w Łodzi. To marka dla kobiet, które stawiają na prostotę, ciekawą formę oraz jakość, a zarazem lubią podkreślać swoją kobiecość. Jak mówi sama projektantka jest dla klientek poszukujących elegancji w codziennym wydaniu.
Sieć Femestage rozwija się w całej Polsce. To jeden ze najważniejszych projektów giełdowej grupy odzieżowej Esotiq & Henderson. Salony działają już w największych miastach, jak Warszawa, Gdańsk, Katowice, Łódź, czy Wrocław, ale grupa jest zainteresowana także rozwojem w ośrodkach powyżej 50 tys. mieszkańców.
Grupa Esotiq & Henderson współpracę opiera na modelu, który sprawdził się już w rozwoju sieci Esotiq, czyli franczyzie depozytowej. Franczyzobiorca nie musi angażować swojego kapitału w zakup towaru. Grupa zapewnia optymalne zatowarowanie, system informatyczny i promocję. Dostawy odbywają się na koszt grupy. Główne wymagania dla salonów Femestage to lokal o powierzchni 80-150 m kw. w wybranych miastach (powyżej 50 tys. mieszkańców), odpowiednie zaplecze finansowe pozwalające pokryć koszty inwestycji początkowej, lokalizacja zapewniająca wysoki ruch. Grupa zapewnia pomoc przy adaptacji lokalu.
–
Lokal może być wynajęty, ważne by spełniał wymagania sieci. Nasi franczyzobiorcy muszą wierzyć w to, co robią, grać z nami w jednym zespole, odpowiednio zadbać o klienta. My z kolei dbamy o jakość produktów i wspieramy franczyzobiorców marketingowo – mówi Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.
Z tego wsparcia korzystają już pierwsi franczyzobiorcy. Obecnie w Polsce w tym systemie działają dwa salony FEMESTAGE – w Krakowie i w Rzeszowie. Wkrótce kolejne otwarcia. Cel na ten rok dla sieci FEMSTAGE to 20-25 salonów.
W warszawskim MODO 17 października otwarty zostanie także salon Esotiq, sieci z bielizną i kosmetykami. Będzie to już 239. salon, z czego aż 202 działa w systemie franczyzowym. Cel na ten rok to około 270 salonów marki na terenie kraju.
Tagi: