Wszystkie sieci handlowe biorące udział w konkursie poddane zostały wnikliwej ocenie. Jury brało pod uwagę różnorodne elementy składające się na funkcjonalnie biznesu: system podnoszenia jakości obsługi klienta, działania marketingowe, szeroki i wyjątkowy oferowany asortyment produktów i usług, oraz aranżację sklepów.
Sephora zwyciężyła jako najlepsza sieć handlowa w sektorze Zdrowie i Uroda, m.in. dzięki szczególnej dbałości o system podnoszenia jakości obsługi klienta. Tu uznanie zdobyły przede wszystkim autorskie programy szkoleniowe, podnoszące wiedzę oraz kompetencje pracowników, takie jak Sephora University, skupiający makijażystów, czy Skincare Master, podnoszący wiedzę w zakresie kosmetologii i pielęgnacji skóry, oraz innowacyjne systemy stale monitorujące poziom satysfakcji klientów z obsługi towarzyszącej zakupom w Sephora.
Eksperci docenili również dbałość o podnoszenie atrakcyjności wnętrz perfumerii poprzez liczne remodelingi, jak i jakościowe elementy towarzyszące wsparciu marketingowemu sieci – prężny program lojalnościowy i niestandardowe działania komunikacyjne oraz eventowe w obrębie centrów handlowych, ale też i poza nimi, mające na celu przekierowanie klienta do perfumerii Sephora. Uwagę zwraca unikalna i zadziorna komunikacja marketingowa, która zawsze zaskakuje przekorną symboliką i grą słów – niejednokrotnie wywołującą uśmiech na twarzach klientów.
-
Jesteśmy dumni z przyznanej nam nagrody. Każdego dnia staramy się, by nasi klienci wchodząc do perfumerii Sephora poczuli, że wkraczają do wyjątkowego miejsca – pełnego zaskakującego asortymentu, tętniącego trendami i oferującego unikalne usługi – mówi Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska Sp. z o.o. –
Nagroda ta, to także uznanie dla pracy całego naszego zespołu – zarówno w perfumeriach, jak i w centrali firmy – dodaje Adam Kołodziejczyk.
Asortyment Sephora, również doceniony przez jury, to bogactwo najlepszych luksusowych marek świata m.in. Dior, Chanel, Guerlain, Lancome czy Estee Lauder, a także innowacyjne marki dostępne wyłącznie w Sephora np.: makijażowe marki Marc Jacobs Beauty, Urban Decay, Benefit, GIvenchy, zapachowe marki wywodzące się ze świata mody jak Ferragamo, Viktor & Rolf, Bottega Venetta, czy wreszcie pielęgnacyjne marki oparte na zaawansowanej technologii i najlepszej jakości składników jak Dr Brandt, Strivectin, Rexaline, Helena Rubinstein, Eisenberg i wiele, wiele innych. W perfumeriach SEPHORA na klientów czekają też specjalne strefy usług: makijażowych, manicure, doboru podkładu Color Profile oraz regulacja i koloryzacja brwi w Benefit Brow Bar.
Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem. Organizatorem konkursu i Gali PRCH Retail Awards jest Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH). Organizacja od 2003 roku zrzesza firmy i osoby pracujące w branży nieruchomości centrów handlowych: zarządców, inwestorów, deweloperów, najemców, prawników, architektów, agencje PR, marketingu i inne firmy działające na rzecz tego sektora. Obecnie do PRCH należy ponad 200 firm.