Sephora najlepszą siecią handlową 2015 roku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-10-22 | 17:35
Polska Rada Centrów Handlowych, organizator konkursu PRCH Retail Awards, przyznała nagrody w kategorii „Najlepsze Centra i Sieci Handlowe” oraz „Kampanie Marketingowe Branży Retail” w 2015 roku. Jury konkursowe jako najlepszą sieć handlową w kategorii Zdrowie i Uroda wskazało perfumerie Sephora.
Wszystkie sieci handlowe biorące udział w konkursie poddane zostały wnikliwej ocenie. Jury brało pod uwagę różnorodne elementy składające się na funkcjonalnie biznesu: system podnoszenia jakości obsługi klienta, działania marketingowe, szeroki i wyjątkowy oferowany asortyment produktów i usług, oraz aranżację sklepów.
Sephora zwyciężyła jako najlepsza sieć handlowa w sektorze Zdrowie i Uroda, m.in. dzięki szczególnej dbałości o system podnoszenia jakości obsługi klienta. Tu uznanie zdobyły przede wszystkim autorskie programy szkoleniowe, podnoszące wiedzę oraz kompetencje pracowników, takie jak Sephora University, skupiający makijażystów, czy Skincare Master, podnoszący wiedzę w zakresie kosmetologii i pielęgnacji skóry, oraz innowacyjne systemy stale monitorujące poziom satysfakcji klientów z obsługi towarzyszącej zakupom w Sephora.
Eksperci docenili również dbałość o podnoszenie atrakcyjności wnętrz perfumerii poprzez liczne remodelingi, jak i jakościowe elementy towarzyszące wsparciu marketingowemu sieci – prężny program lojalnościowy i niestandardowe działania komunikacyjne oraz eventowe w obrębie centrów handlowych, ale też i poza nimi, mające na celu przekierowanie klienta do perfumerii Sephora. Uwagę zwraca unikalna i zadziorna komunikacja marketingowa, która zawsze zaskakuje przekorną symboliką i grą słów – niejednokrotnie wywołującą uśmiech na twarzach klientów.
- Jesteśmy dumni z przyznanej nam nagrody. Każdego dnia staramy się, by nasi klienci wchodząc do perfumerii Sephora poczuli, że wkraczają do wyjątkowego miejsca – pełnego zaskakującego asortymentu, tętniącego trendami i oferującego unikalne usługi – mówi Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska Sp. z o.o. – Nagroda ta, to także uznanie dla pracy całego naszego zespołu – zarówno w perfumeriach, jak i w centrali firmy –  dodaje Adam Kołodziejczyk.
Asortyment Sephora, również doceniony przez jury, to bogactwo najlepszych luksusowych marek świata m.in. Dior, Chanel, Guerlain, Lancome czy Estee Lauder, a także innowacyjne marki dostępne wyłącznie w Sephora np.: makijażowe marki Marc Jacobs Beauty, Urban Decay, Benefit, GIvenchy, zapachowe marki wywodzące się ze świata mody jak Ferragamo, Viktor & Rolf, Bottega Venetta, czy wreszcie pielęgnacyjne marki oparte na zaawansowanej technologii  i najlepszej jakości składników jak Dr Brandt, Strivectin, Rexaline, Helena Rubinstein, Eisenberg  i wiele, wiele  innych. W perfumeriach SEPHORA na klientów czekają też specjalne strefy usług: makijażowych, manicure, doboru podkładu Color Profile oraz regulacja i koloryzacja brwi w Benefit Brow Bar.
Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem. Organizatorem konkursu i Gali PRCH Retail Awards jest Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH). Organizacja od 2003 roku zrzesza firmy i osoby pracujące w branży nieruchomości centrów handlowych: zarządców, inwestorów, deweloperów, najemców, prawników, architektów, agencje PR, marketingu i inne firmy działające na rzecz tego sektora. Obecnie do PRCH należy ponad 200 firm.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-02-12 do 2016-02-14

Sephora najlepszą siecią handlową 2015 roku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.