–
Otwieramy się na marki, które będą dostępne szerszej grupie odbiorców. To konsekwencja poszerzania naszej oferty i odpowiedź na oczekiwania klientów – mówi Edyta Bobek, dyrektor ds. wynajmu w Griffin Group.
Marka Mohito charakteryzuje się niebanalnym, miejskim stylem, łączącym elegancję z odrobiną luzu i nonszalancji. Kolekcje tworzone są z myślą o energicznych, pewnych siebie kobietach, zgodnie z obowiązującymi światowymi trendami. W otwarciu salonu wzięła udział vlogerka Radzka, która doradzała klientkom w wyborze najlepszych stylizacji. Dodatkowo z okazji otwarcia w salonie obowiązywał 20% rabat na zakupy.
Mohito to już drugi, po Sinsay, sklep z grupy LPP dostępny w Renomie. W najbliższym czasie spodziewane jest otwarcie wiodącego salonu z tej grupy.
Grupa LPP to jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych na świecie. W jej portfolio jest 5 marek: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest też właścicielem sieci detalicznej ponad 1300 salonów w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Oferta Mohito dla kobiet jest dostępna w ponad 130 salonach w Polsce i za granicą.
Tagi: