Tę markę uwielbiają gwiazdy z klasą
Silesia City Center to dziś jedna z najchętniej wybieranych galerii handlowych przez polskich projektantów. W centrum swoje butiki mają już m.in. La Mania, Lidia Kalita, Bizuu. Teraz do tego wciąż poszerzającego się grona dołącza duet Bohoboco.
Bohoboco to dziś jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich marek. Stworzył ją duet projektantów Michał Gilbert Lach oraz Kamil Owczarek. W ubraniach Bohoboco chętnie pokazują się gwiazdy m.in. Marta Żmuda-Trzebiatowska, Joanna Krupa, Katarzyna Zielińska, Magda Mielcarz i Katarzyna Sokołowska. W ostatnich miesiącach projektanci zasłynęli także kampanią reklamową, w której udział wzięła 81-letnia aktorka Helena Norowicz.
Niezwykłe projekty
W nowym salonie, który działa już przy prestiżowej al. Katowickiej dostępna jest pełna kolekcja marki, w skład, której wchodzą ubrania, buty, torby, perfumy oraz biżuteria. W butiku znajdziemy zarówno kreacje wieczorowe, jak również rzeczy na dzień np. kurtki, dzianiny, spódnice. Estetyka Bohoboco to balans formy, wygody i klasy, a także niebanalne połączenia tkanin i subtelna kolorystyka.
To już piąty salon designerów, ale pierwszy i jedyny na Śląsku. Oprócz Silesii swoje butiki Bohoboco ma także w Warszawie, Gdyni i Poznaniu. Jak podkreślają twórcy, nowy butik w Silesii jest efektem dynamicznego rozwoju marki. Salon Bohoboco zachwyca nie tylko kolekcją, ale także minimalistycznym wystrojem. Został on stworzony w duchu marki i oparty na kontrastujących ze sobą kolorach - czerni i bieli.
Designerska oferta Silesii
Silesia to dziś jedyne na Śląsku centrum handlowe, w którym można znaleźć tak szeroką ofertę polskich projektantów. Oprócz wspomnianych już marek (La Mania, Lidia Kalita i Bizuu), w Silesii działa także butik z biżuterią Minty dot oraz multibrand Together z projektami m.in. Łukasz Jemioła, Roberta Kupisza i Paprocki&Brzozowski. Od ponad roku w Silesii działa także showroom Furelle.
-
Polscy projektanci coraz przychylniej spoglądają w kierunku Silesii. Dotyczy to zarówno projektantów ubrań, jak i biżuterii Mocna pozycja galerii oraz klient zorientowany na modę sprawiają, że stajemy się dla znanych, polskich marek atrakcyjnym miejscem - mówi Piotr Gajda, dyrektor Silesii City Center.
Tagi: