Jak polepszyć wyniki sprzedażowe w e-commerce? W dobie olbrzymiej
konkurencji w branży i rosnących w zawrotnym tempie kosztów pozyskania
nowego klienta jest to szczególnie trudne. Kluczem do sukcesu
właścicieli małych i dużych biznesów jest praktyczna wiedza na temat
mechanizmów jakie rządzą e-sprzedażą, ale też strategie marketingowe
oparte na wykorzystaniu wielu narzędzi i metod przy zachowaniu
odpowiedniej spójności.
-
Jednym z głównych tematów
tegorocznego Roadshow E-commerce jest performance marketing. W Grupie
Unity wierzymy, że tylko synergia wszystkich działań (IT, analityka,
SEM, SEO, optymalizacja konwersji) pozwala naszym klientom sprzedawać
więcej i skuteczniej w Internecie. Chcemy uchylić rąbek tajemnicy
naszego know-how i wspólnie z zaproszonymi gośćmi porozmawiać o
efektywnych działaniach e-marketingowych – komentuje Marcin Cichoń Performance Marketing Manager w Grupie Unity.
Roadshow to przede wszystkim spotkanie z praktykami branży, którzy na
e-commerce patrzą kompleksowo i wiedzą, że to nie tylko sprzedaż, ale
też technologia, logistyka i marketing. Podczas konferencji uczestnicy
porozmawiają m.in. o tym jak podnieść konwersję łącząc różne metody i
narzędzia w efektywny ekosystem marketingowy. Będą mogli pochylić się
nad tematem personalizacji, która stanowi już absolutny must have
każdego e-sklepu oraz niekwestionowanej siły z jaką na klientów działa
email marketing. Organizatorzy przybliżą również temat pozytywnych
doświadczeń klienta, również w kontekście obsługi posprzedażowej. Każdą
konferencję zamknie dynamiczna dyskusja w formie fireside chat z
przedstawicielem topowej marki.
Roadshow E-commerce w praktyce
"Sprzedawaj więcej!"
Wrocław - 6.10.2015
Poznań - 7.10.2015
Warszawa - 8.10.2015
Kraków - 9.10.2015
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a zarejestrować można się na stronie www.roadshow.unity.pl/#rejestracja
Do wzięcia udziału w wydarzeniu zaprasza Organizator – Grupa Unity wraz z
Partnerami: Trusted Shops, GO.PL, Grupą Raben i FreshMail oraz patroni
medialni Marketer +, Marketing Przy Kawie, Dziennik Internautów, Decyzje
IT, Ebo.edu.pl, magazyn
Galerie Handlowe, portalem
Galeriehandlowe.pl, fashionbusiness.pl, Admonkey, eGospodarka, Nowy Marketing, ERP-view.pl, ERP24.pl, MagazynIT.pl.