W 2015 roku, zgodnie z obietnicami, Retail Congress Afryka kontynuuje pełnienie funkcji platformy do dynamicznej dyskusji o kluczowych możliwościach i trendach obowiązujących w sprzedaży detalicznej na całym kontynencie. W tym roku organizatorzy z zadowoleniem poszerzają konferencję o nowe tematy, funkcje i formaty, aby pomóc uczestnikom wydarzenia nawiązać cenne kontakty i zgromadzić ważne informacje ułatwiające rozwijanie biznesu.
Temat przewodni Retail Congress Afryka 2015, jako wydarzenia dedykowanego nowym trendom i tendencjom na rynku, zdefiniowany został jako: „Rozwijanie filarów wzrostu: ekspansja, innowacja, sprawność zarządzania i wiedza o konsumentach”. Wśród analizowanych zagadnień będą m.in. rozwój nowych afrykańskich rynków, nowe możliwości internetowe i mobilne, sposoby dotarcia do nowych grup klientów, którzy mają większe dochody finansowe do swojej dyspozycji. Prelegenci będą w jasny sposób prezentować najważniejsze wyzwania i możliwości, a panele dyskusyjne będą inspirować do podejmowania nowych działań.
W tegorocznej edycji wydarzenia ma wziąć udział ponad 300 osób z wiodących firm afrykańskich i międzynarodowych. Stanowi to niecenioną okazję do wymiany poglądów, nawiązania nowych kontaktów, skorzystania z wiedzy ponad 50 ekspertów i tworzenia przyszłej siatki wzajemnych powiązań.
Afryka to wschodzący rynek przyszłości, o jeszcze niewykorzystanych możliwościach. Uczestnictwo w kongresie zapewnia dostęp do rewolucyjnych rozwiązań, pozwalających efektywnie dotrzeć do nowych klientów z Afryki.
Konferencja odbędzie się w luksusowym Westin Hotel, w tętniącym życiem Kapsztadzie.
Retail Congress Afryka 2015
3-4 listopada 2015
Westin Hotel, Kapsztad, RPA
Więcej informacji pod adresem: retailcongressafrica.com.
Rejestracja: email na adres info@retailcongressafrica.com lub na stronie retailcongressafrica.com/delegate-packages.
Patronami medialnymi wydarzenia są m.in. magazyny
Shopping Mall Expert i
Galerie Handlowe.