Rekordowy wzrost sprzedaży detalicznej Simple CP

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-05-13 | 13:02
O 18%, do 8,1 mln zł, wzrosła w kwietniu sprzedaż detaliczna w salonach Simple CP, w porównaniu rok do roku. Zanotowany w kwietniu wzrost sprzedaż detalicznej Simple jest efektem wprowadzonych w ubiegłym roku zmian w obszarze zarządzania kolekcją i potwierdzeniem bardzo dobrego przyjęcia przez klientki Simple nowej kolekcji wiosna-lato 2014.
Sprzedaż detaliczna w salonach Gino Rossi również kontynuuje bardzo pozytywne trendy, rosnąc w kwietniu o 37% rok do roku, do poziomu 10,4 mln zł.
Narastająco od stycznia do kwietnia 2014 sprzedaż detaliczna w salonach Gino Rossi wzrosła o 46%, do 36,3 mln zł. W tym samym okresie narastająco sprzedaż detaliczna w salonach Simple CP wzrosła o 2% i wyniosła 26,4 mln zł.
Sprzedaż całej Grupy Gino Rossi wzrosła w kwietniu o 26% i wyniosła 20,7 mln zł. Narastająco po czterech miesiącach 2014 roku Grupa Gino Rossi zanotowała łącznie sprzedaż detaliczną i hurtową na poziomie 76,1 mln zł, o 18% wyższą w ujęciu rok do roku.
- Wzrost sprzedaży Simple o 18% w kwietniu jest wyjątkowy w porównaniu do poziomów sprzedaży w poprzednich miesiącach. Wzrost wartości sprzedaży potwierdza przyjętą przez nas koncepcję działania, w której chcemy kreować wzrosty sprzedaży w miesiącach „pełnomarżowych”, najważniejszych z punktu widzenia rentowności. W markach modowych duży wpływ na sprzedaż ma przygotowanie kolekcji, która jednocześnie powinna wpisywać się w obowiązujące trendy w modzie, spełniać oczekiwania klientów, a ponadto musi wyróżnić się na tle innych marek. Wysoka sprzedaż nowych kolekcji wiosna-lato 2014 Gino Rossi i Simple CP, potwierdza, że nasze kolekcje są wyjątkowe na tle innych marek modowych. Ponadto wykonana przez nas praca w obszarze zarządzania kolekcją i jakości obsługi w sklepach przynosi już efekty. Chciałbym dodatkowo podkreślić ważny fakt, że w kolejnym miesiącu tego roku dynamicznie rośnie sprzedaż detaliczna marki Gino Rossi. Po bardzo dobrej sprzedaży w marcu, gdzie wzrost wynosił 77%, w kwietniu zanotowaliśmy 37% wzrost sprzedaży w salonach Gino Rossi. Również w obu markach Simple CP i Gino Rossi marże procentowe generowane w kwietniu są wyższe rok do roku - mówi  Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-08-08 do 2014-08-22

Zobacz także

Rekordowy wzrost sprzedaży detalicznej Simple CP

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.