Quiosque dynamicznie się rozwija i dociera do coraz większej liczby klientek. W połowie października otwarto nowy salon w Jeleniej Górze, w w centrum handlowym zlokalizowanym przy ul. Podwale. Jest to drugi sklep marki w tym mieście. Zajmuje on powierzchnię 144 m kw.
-
Dokładna analiza, jaką przeprowadziliśmy wyraźnie wskazuje na to, iż Jelenia Góra to miasto z bardzo dużym potencjałem i zapotrzebowaniem na markę taką, jak Quiosque, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego sklepu właśnie tam. Warto dodać, że jest to 118. lokalizacja naszej marki w Polsce, a na 2015 rok, zaplanowaliśmy jeszcze kilka nowych otwarć – mówi Aleksandra Posiadła, manager ds. ekspansji Quiosque.
Salony Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia dzięki czemu, panuje w nich przyjemna, spokojna atmosfera. W każdym z salonów, klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.
Quiosque od wielu lat proponuje swoim klientkom ubrania łączące ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Ubrania tej marki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań. Uniwersalność kolekcji sprawia, że firma od ponad dwudziestu lat ma grono zaufanych klientek, które cały czas rośnie.
Kolekcje są skierowane do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko, kobieco i swobodnie w ciągu dnia – w pracy i poza nią. Marka kładzie szczególny nacisk na dobrą jakość materiałów oraz wygodę podczas noszenia ubrań, dba o najwyższą jakość. Dlatego aż 70% kolekcji jest szyte w polskich szwalniach.
Tagi: