Po niedawnych otwarciach salonów w Bielsku – Białej i Jeleniej Górze przyszedł czas na Brodnicę i Łódź. Istniejąca od ponad dwudziestu lat na rynku polska marka odzieżowa Quiosque, nie zwalnia tempa i dociera do coraz większej liczby klientów.
Nowy sklep Quiosque w galerii handlowej w Brodnicy, zlokalizowanej przy ul. Mostowej, zajmuje powierzchnię 140 m kw. Jest to pierwszy salon marki w tym mieście. -
O wybraniu Brodnicy na miejsce otwarcia kolejnego salonu zadecydowało wiele czynników. Brodnica jest szóstym co do wielkości miastem województwa kujawsko-pomorskiego. Spośród gmin powiatu brodnickiego ma największą gęstość zaludnienia i liczbę mieszkańców. Uważamy, że Brodnica to miejsce z ogromnym potencjałem i dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego sklepu właśnie tam – mówi Aleksanda Posiadła, manager ds. ekspansji Quiosque.
Duży potencjał marka widzi także w Łodzi, dlatego otworzyła tam właśnie swój czwarty salon. Lokal zajmujący powierzchnię 135 m kw. znajduje się w centrum handlowym położonym przy ul. Pabianickiej.
Zarówno sklep w Brodnicy, jak i w Łodzi otwarto w oparciu o nową aranżację. Dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia dzięki czemu w salonach, panuje przyjemna, spokojna atmosfera. W każdym z salonów, klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.
Do końca tego roku Quiosque planuje otwarcie minimum kilku nowych punktów.
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko ale i swobodnie w ciągu dnia, czy to w pracy czy poza nią. Marka stawia szczególny nacisk na dobrą jakość materiałów oraz wygodę podczas noszenia ubrań. Quiosque zawsze dba o najwyższą jakość swoich ubrań i dlatego aż 70% kolekcji jest szyte w polskich szwalniach. a
Tagi: