Spółka Bytom, producent i detalista odzieży męskiej, zanotowała wzrost sprzedaży detalicznej we wrześniu. Wzrosła również marża detaliczna, która w porównaniu do tego samego miesiąca roku poprzedniego zwiększyła się o 21,7%.
Łącznie sprzedaż detaliczna i hurtowa spółki Bytom od stycznia do września 2015 r. wyniosła 89,76 mln zł, co oznacza wzrost o 27,7% w porównaniu z wynikiem z 2014 r., który ukształtował się na poziomie 70,27 mln zł. Tylko we wrześniu br. spółka osiągnęła łącznie 10,75 mln zł przychodów ze sprzedaży i tym samym odnotowała wzrost sprzedaży o 15% w stosunku do analogicznego miesiąca sprzed roku.
W raportowanym okresie wzrosła również szacunkowa wartość marży detalicznej brutto, która ukształtowała się na poziomie 5,56 mln zł.
Powyższe dane, tj. zrealizowana sprzedaż oraz marża we wrześniu 2015 r. oraz wrześniu 2014 r. nie zawierają przychodów ze sprzedaży materiałów do produkcji podwykonawcom, które realizowane są na minimalnej marży.
Tagi: