Prima Moda w I półroczu 2015 r. w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku zwiększyła stratę netto do 1,4 mln zł, zmniejszając przy tym przychody ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów do 20,5 mln zł. Pierwsze sześć miesięcy roku 2014 r., kiedy to spółka notowała stratę na poziomie -1,107 mln zł, a przychody wynosiły prawie 24 mln zł, okazały się zatem lepsze niż ostatnie półrocze.
Podstawową działalnością Prima Moda S.A. jest sprzedaż obuwia i produktów komplementarnych jak torebki. Produkty Prima Moda znajdują się w segmencie tzw średnio wyższym i pochodzą od renomowanych, głównie włoskich producentów. Towary sprzedawane są poprzez sieć salonów firmowych. Oferta spółki obejmuje wysokiej klasy obuwie wizytowe, weekendowe i codzienne, torebki, galanterię skórzaną oraz środki do pielęgnacji obuwia. Procentowa wartość sprzedaży obuwia w stosunku do innych towarów wynosi ok. 90%. Oferta ukierunkowana jest przede wszystkim na świadomych klientów, dla których ważny jest design, wysoka jakość oferowanego obuwia jak i jego oryginalność.
Tagi: