Wrześniowa kampania telewizyjna marki Top Secret osiągnęła lepsze efekty od zakładanych. Spot reklamowy przynajmniej raz obejrzało 85% osób z grupy celowej, a przynajmniej cztery razy ponad 54%. Łącznie z kampanią spotową i sponsoringową promocja marki Top Secret dotarła do 86,5% osób z grupy celowej, a przynajmniej 4 razy do 60,9%.
Jesienna kampania Top Secret została szeroko zaprezentowana w mediach. W pismach: Twój Styl, Elle, Show, Gala, Uroda Życia, Flesz Trendy, CKM, Hot i licznych portalach ukazały się publikacje z prezentacji kolekcji w Warszawie. Sztandarowy produkt z kampanii – czerwony, damski garnitur – był pokazywany przez stylistów na stronach mody Elle, Viva moda, Glamour, Hot i Flesz. Według agencji Press Service wartość reklamowa materiałów opublikowanych po prezentacji kolekcji Top Secret, zorganizowanej w warszawskim centrum eventowym Babka, wyniosła ponad 390 tys. zł.
Działaniem wspierającym jesienną kampanię Top Secret była aplikacja „Poczuj się Projektantką Top Secret”. Fani korzystając z niej mogli poczuć specyfikę, ale i przyjemność z pracy projektanta. Ich autorskie moodboardy stały się inspiracją dla rysowników do stworzenia szkiców sylwetek, które są integralną częścią key visual kampanii. W ten sposób laureaci faktycznie poczuli się jak projektanci marki. W czasie trwania konkursu, od 22 września do 13 października powstało 1405 moodboardów a aplikację odwiedziło prawie 5 000 użytkowników. Aplikacja to także sposób na przeniesienie kampanii w świat wirtualny oraz na nawiązanie interakcji z klientami.
Kampania Top Secret zachęciła również klientów do korzystania z oferty sklepu internetowego. Liczba odwiedzin wzrosła aż o 32%. Jednocześnie wartość sprzedaży w ujęciu rok do roku wzrosła o 16%.
Tagi: