Spektakularny i nowoczesny wystrój, większa powierzchnia, innowacyjna aranżacja witryny oraz przestrzeni instore na ekspozycję produktów – sieć Sizeer przeprowadziła gruntowny remont salonu w Silesia City Center w Katowicach. Zdaniem pracowników Marketing Investment Group, właściciela Sizeer, to jeden z najładniejszych salonów w całej sieci.
Lokal został powiększony do 220 m kw. Pierwotna wielkość lokalu to 135 m kw. Remont oraz przygotowania do otwarcia trwały trzy miesiące. Za nowy projekt oraz koordynację prac odpowiada zespół Pionu Administracji i Najmu MIG.
-
Stanęliśmy przed dużym wyzwaniem. Musieliśmy połączyć w krótkim czasie sąsiadujące lokale tak, by ciekawie zaaranżować przestrzeń, znaleźć rozwiązanie dla witryny i przede wszystkim działać w ramach bardzo napiętego harmonogramu realizacji. Udało się dzięki wieloletniemu doświadczeniu, które teraz szlifujemy także w zagranicznych centrach handlowych i determinacji wielu osób – mówi Krzysztof Kłósek, kierownik Biura Inwestycji i Eksploatacji w Marketing Investment Group. –
Jako najemcy staramy się wyprzedzać trendy w aranżacji wnętrz i dokładamy wszelkich starań do uzyskania dobrej jakości i wizerunku sklepów. Być może dlatego salony Sizeer w koncepcie Premium, które otwieramy od 2012 roku są pięknym akcentem każdego centrum handlowego – dodaje Krzysztof Kłósek.
Za wygląd nowego salonu Sizeer odpowiada Marcin Mroczkowski, projektant wnętrz ds. inwestycji w Marketing Investment Group, który w Silesia City Center osobiście nadzorował wszelkie prace.
-
Nowy Sizeer w Silesii zyskał oddech. Odczują to wszyscy Klienci, którzy dokonują zakupów w naszym sklepie. Dzięki większemu metrażowi mogliśmy w bardziej kreatywny sposób zaaranżować przestrzeń instore, zarówno w celu jeszcze atrakcyjniejszej ekspozycji produktów jak i elementów graficznych, które nadają naszej marce charakteru. Nowością jest przestrzenna witryna, którą wzbogaciliśmy o dwuwymiarową grafikę – mówi Marcin Mroczkowski.
Firma Marketing Investment Group w 2014 roku świętowała 25-lecie istnienia. Spółka jest właścicielem sieci Sizeer, Timberland, 50 style, Symbiosis oraz wyłącznym dystrybutorem marek Lacoste (linia obuwnicza), New Era, Lotto, Umbro, Rockport oraz Timberland.
Tagi: