W programie Pop-up Forum znajdą się następujące tematy:
- „Jak zyskać klientów dzięki sklepom pop-up?” - Jerzy Osika, Promedia;
- „Pop-up store jako narzędzie marketingowe centrów handlowych” - Agnieszka Ochowska, Sellmore;
- „Visual merchandising w sklepach tymczasowych” - Dagmara Habiera, VM Studio;
- „Pop-up w omnichannel” - prelekcje ekspertów ds. omnichannel;
- „Pop-up w Londynie, a sprawa polska, czyli jak zagraniczne
doświadczenia wykorzystać w kraju” - Marlena Woolford, Inspiration Trend
Analysis, Londyn;
- „Trendy rozwojowe sklepów pop-up w Polsce” - panel dyskusyjny.
Pop-up Forum jest skierowane do:
- menedżerów zarządzających sieciami detalicznymi,
- decydentów w centrach handlowych odpowiedzialnych za dobór najemców i marketing,
- prezesów i właścicieli firm produkcyjnych i importowych zainteresowanych otwieraniem sklepów tymczasowych,
- właścicieli, prezesów, menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing w sklepach internetowych i stacjonarnych,
- projektantów zainteresowanych otwieraniem sklepów pop-up,
- sklepów internetowych, które chcą w kreatywny sposób zaistnieć w „realu”.
Pop-up Forum
24 listopada 2015 r.
Warszawa
Więcej informacji, zgłoszenia: popup@promedia.biz.pl tel. 22 559 39 61
http://promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/pop-up-forum-juz-24-listopada,d873.html
Organizator: Promedia Jerzy Osika.
Partnerzy Honorowi: Polska Rada Centrów Handlowych, Związek
Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Apparel.info.pl, Związek
Pracodawców Przemysłu Odzieżowego PIOT, Polskie Stowarzyszenie
Projektantów Wnętrz, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli,
POHID, Apparel.info.pl, Polska Izba Opakowań.
Patroni Medialni: Fashionbusiness.pl, Ambiente, Ambiente International, Moda Męska, magazyn
Galerie Handlowe, portal
Galeriehandlowe.pl, OOH Magazine, Marketer+, Mensis.pl.