Program lojalnościowy obuwniczej marki Kari został uruchomiony w maju 2014 r., a już liczy ponad ponad 60 tys. klientów. Pomysł na jego wdrożenie pojawił się na życzenie samych klientów, którzy wielokrotnie zgłaszali zainteresowanie posiadaniem karty klubowej sklepów Kari.
Kari pozyskuje klubowiczów bezpośrednio w salonie sprzedaży, dzięki pomocy sprzedawców, którzy informują o programie klientów podczas dokonywania zakupów. Sukces dotychczasowej działalności programu jest tym bardziej spektakularny, że firma nie organizowała żadnych specjalnych akcji informacyjnych na ten temat, ani nie podejmowała szczególnych działań promocyjnych w zakresie Kari Club.
Do uczestnictwa w programie Kari CLUB zachęcają również proste i przejrzyste zasady, zgodnie z którymi kartę stałego klienta może otrzymać każdy, kto ma ukończone 18 lat, posiada adres zamieszkania na terenie Polski oraz dysponuje telefonem komórkowym do kontaktu. Posiadacze karty Kari Club są uprawnieni do korzystania z ekskluzywnych ofert promocyjnych, przygotowanych wyłącznie dla uczestników tego programu, o czym informowani są za pośrednictwem wiadomości sms-owych.
Tagi: