Po 10-ciu latach na rynku, Silesia zapowiada u siebie spore zmiany, największe od czasu rozbudowy w 2010 roku. W najbliższych miesiącach odświeżeniu ulegnie zarówno oferta galerii, jak również wnętrza sklepów. Gruntownej metamorfozie zostanie poddane ponad 20 tys. m kw. powierzchni handlowej. Oznacza to, że zmiany obejmą ponad 100 sklepów.
W Silesia City Center pojawi się także blisko 40 nowych marek - najwięcej od rozbudowy, która miała miejsce 5 lat temu. Część z nich już się ulokowała w galerii. We wrześniu swój salon otworzył m.in. Longchamp - francuska marka luksusowa sprzedająca torebki. To jedna z ulubionych marek gwiazd. Torby Longchamp noszą m.in. księżna Kate, Katie Holmes i Miley Cyrus.
Oprócz tego swoje salony już uruchomili: włoska marka Baldinini, Restauracja Sztolnia, która ulokowała się w postindustrialnych wnętrzach dawnego przykopalnianego basenu oraz Chiara - multibrand z dodatkami m.in. Michaela Korsa, Moschino i DKNY. Do grona tego dołączyły także Gerry Webber, Medicine, Swatch, Minty dot, Esotiq, Femestage by Eva Minge i The North Face, a Hilfiger Denim.
Nowi najemcy
Pozostałe marki pojawią się w najbliższych miesiącach. Wśród nich: pierwszy na Śląsku butik Bohoboco, czyli znany duet polskich projektantów, pierwszy na Śląsku salon amerykańskiego giganta odzieżowego - marki Gant, optyczny multibrand Viu Viu z okularami m.in. Prady, Diora, Versace i Dolce&Gabbana, a także salon z francuską bielizną Chantelle.
Nowe marki wejdą przede wszystkim na miejsca salonów, z którymi zostanie zakończona współpraca lub podjęto decyzję o jej nie kontynuowaniu. -
Obecnie w Silesii prowadzone są rozmowy z najemcami, którym kończą się umowy najmu. Spore grono z nich zostaje z nami na kolejne lata. Na przykład Intersport przedłużył umowę do 2025, a CCC do 2022. Z częścią najemców musieliśmy niestety zakończyć współpracę. W ich miejsce pojawią się nowe, unikalne na Śląsku marki - zapowiada Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.
Lifting obejmie ponad 100 sklepów
Marek, które zostają również nie ominą zmiany. Ponad 100 sklepów odświeży swój wygląd. Pojawi się nowy wystrój salonów oraz nowe koncepty znanych marek. Marki, takie jak Zara, Ecco, Sizeer i Apart czeka powiększenie lokali. Swoje powierzchnie handlowe już zwiększyły marki: OCHNIK, CCC, Zebra oraz Pizza Hut. 11 najemców zmieni także swoje adresy. Relokacja czeka m.in. Lacoste, Komputronik, 4F. W nowej odsłonie po modernizacji działają już m.in. Tous, Camel Active, PUMA, Salomon, Waldi Time, Centrum Wina, T-Mobile i Jean-Louis David.
-
W pierwszym kwartale 2016 roku Silesia będzie miała nowe, odświeżone oblicze. Do oferty dołączy sporo marek, które dostępne będą wyłącznie u nas. Poszerzeniu ulegnie oferta gastronomiczna oraz usługowa. Wzrośnie także liczba marek luksusowych. Będziemy ich mieć najwięcej wśród śląskich galerii. Przybędzie także butików polskich projektantów.
W ofercie pojawi się także sporo popularnych sklepów sieciowych - zapowiada Piotr Gajda.
Silesia umocni pozycję
Co takie zmiany oznaczają dla Silesii? Od 10 lat, tj. od 2005 roku Silesia jest centrum nr 1 na Śląsku, zarówno pod względem liczby sklepów, powierzchni, jak również liczby odwiedzających i obrotów. Zaplanowana modernizacja będzie miała na celu przede wszystkim umocnienie tej pozycji.
-
To największy tego typu projekt wśród działających galerii handlowych na Śląsku. W parze z wprowadzeniem nowych marek, idzie także odświeżenie już działających salonów. Chcemy nadążać za naszymi klientami, oferując im sklepy jakich poszukują i jakie chcą mieć w swoim sąsiedztwie. Taki ruch jeszcze bardziej podniesie naszą konkurencyjność - zapowiada Piotr Gajda.
Zmiany Silesii można śledzić na bieżąco na specjalnych blogach.
Tagi: