Piotr i Paweł to polska, rodzinna sieć supermarketów, w których najważniejsza jest satysfakcja Klienta. Supermarkety Piotr i Paweł to obecnie blisko 90 sklepów w około 50 polskich miastach z asortymentem sięgającym 30 000 pozycji. Rozwojowi sieci przyświeca cel oparty o motto właścicieli sieci „tworzenie takich sklepów, w których sami chcielibyśmy kupować”. Dla klientów sieci ważny jest przyjazny klimat zakupów. Sklepy tworzy więc go fachowa i miła obsługa oraz odpowiedni wystrój i oświetlenie starannie zaplanowanego sklepu. Klienci wybierają Piotra i Pawła, bo to sklepy, w których to oni czują się najważniejsi. Tutaj można być pewnym szerokiego wyboru najwyższej jakości, markowych produktów w atrakcyjnych cenach. Ofertę a zarazem jakość takich produktów, jak warzywa i owoce, mięsa oraz wędliny, pieczywo, dania gotowe i wiele innych docenia już blisko 4 miliony klientów odwiedzających co miesiąc, w całym kraju supermarkety Piotr i Paweł. Od 2003 roku firma z powodzeniem prowadzi również sprzedaż internetową. Dzisiaj, po ponad 20 latach działalności właścicielom sieci towarzyszy pewność, że satysfakcja, zaufanie i przyjemność zakupów są najważniejsze i to właśnie gwarantują swoim klientom.
Tagi: