W czwartek, 17 września, do grona najemców poznańskiego centrum handlowego zlokalizowanego przy ul. Półwiejskiej, dołączył pierwszy w Polsce mulitbrand ze stricte włoskimi markami, stanowiący finezyjną alternatywę dla osób poszukujących czegoś nowego i odmiennego. Sono Idoni posiada powierzchnię 800 m kw., dającą możliwość odpowiedniej ekspozycji całej gamy starannie wyselekcjonowanego asortymentu zarówno damskiego jak i męskiego. Marki proponowane przez Sono Idoni w wielu przypadkach dopiero zadebiutują w Polsce. Zaś te, które były już wcześniej obecne na naszym rynku w niewielkim stopniu, będą miały premierę w tak dużej skali.
Kompozycja marek, które są dostępne w sklepie Sono Idoni to wachlarz około trzydziestu czołowych włoskich producentów, których dobierano bardzo starannie, zawsze szukając połączenia doskonałej jakości materiałów i precyzyjnego wykonania z włoskim stylem, wieloletnią tradycją i z nowoczesnym podejściem do designu.
Osiem najważniejszych marek w sklepie Sono Idoni zostało wyeksponowanych w postaci dedykowanych butików, zwanych cornerami, które zorganizowano w formie otwartych stoisk, łączących się z resztą sklepu. Zarówno cały sklep jak i wspomniane cornery, zostały podzielone pod względem asortymentu na część damską i męską. W części damskiej znajdziemy dwie linie - formalną, którą wyznaczają cornery Emporio Armani i Peserico, oraz linię casual, reprezentowaną przez marki Gaudi i Yes Zee. Z kolei w części męskiej, linię formalną uosabiają Pal Zileri i Tombolini, zaś linię casual przedstawiają GAS i AT.P.CO.
Sono Idoni to nie tylko unikatowy na polskim rynku wybór marek, ale także serwis wzorowany na najwyższej jakości włoskich butikach. Goście obsługiwani są przez wykwalifikowanych stylistów, zarówno w dziale mody damskiej, jak i męskiej. Zespół salonu to osoby z wieloletnim doświadczeniem w indywidualnej pracy z klientem. Ich fachowa pomoc gwarantuje dobranie ubioru odpowiedniego do sylwetki, stylu życia oraz odpowiedniego do wymaganej okazji. Skompletowane w ten sposób zestawy, pozwalają eksponować pożądane atuty i pasują do charakteru gościa salonu Sono Idoni.
Bogaty wachlarz zróżnicowanych cenowo marek wraz z posiadanym asortymentem kilkunastu tysięcy różnych produktów w każdym sezonie, pozwala każdemu zagwarantować total look. Oferta obejmuje możliwość ubrania się "od stóp do głów", a nawet wyjście z salonu z zakupami w wyjątkowo szykownej walizce firmy Bric′s.
Sono Idoni docenia to, co we włoskiej kulturze jest najwspanialsze, dlatego nawiązując do równie słynnej jak polska, włoskiej gościnności, marka zaprasza wszystkich swoich gości na prawdziwe włoskie espresso. Zaś na osłodę po udanych zakupach proponuje do kawy migdałowe cantucci, których receptura jest pilnie strzeżoną tajemnicą handlową firmy.
Tagi: